تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 19:46
کد خبر : 43091

دکترسالاری:بهبود شاخص های سلامت جامعه نیازمند مشارکت پزشکان خانواده است/ مطالبات پزشکان خانواده پیگیری می شود

دکترسالاری:بهبود شاخص های سلامت جامعه نیازمند مشارکت پزشکان خانواده است/ مطالبات پزشکان خانواده پیگیری می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جمع نمایندگان پزشکان خانواده استان، ضمن بررسی وضعیت موجود بر پیگیری مطالبات پزشکان خانواده در گیلان تاکید کرد‌. جارستان :به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ دکتر ارسلان سالاری- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز- سه شنبه، در جمع پزشکان خانواده، با بیان این مطلب که

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جمع نمایندگان پزشکان خانواده استان، ضمن بررسی وضعیت موجود بر پیگیری مطالبات پزشکان خانواده در گیلان تاکید کرد‌.

جارستان :به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ دکتر ارسلان سالاری- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز- سه شنبه، در جمع پزشکان خانواده، با بیان این مطلب که پرداخت مطالبات به حق پزشکان خانواده باید در اولویت قرار بگیرد، اظهار داشت: نحوه پرداخت مطالبات پزشکان خانواده باید مشخص شود و در صورت اعمال ضریب حضور، نحوه تخصیص ها باید روشن باشد. 
دکتر سالاری با اذعان بر این مطلب که بهبود شاخص های بهداشت و سلامت جامعه نیازمند مشارکت پزشکان خانواده است، تصریح کرد: جزییات پرداخت حقوق پزشکان خانواده، از ابتدای سال و پیش از انعقاد قرارداد باید تبیین می شد تا این قشر از بدنه بهداشت و درمان جامعه، بر اساس آن تصمیم گیری کنند. 
این مقام مسوول، تاکید کرد: باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بقیه دانشگاه ها عقب نباشد. در این خصوص، همه  مدیران باید برای یکسان سازی و احقاق مطالبات به حق کارکنان، تلاش کنند.
گفتنی است: در نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نمایندگان پزشک خانواده، معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون بهداشتی دانشگاه، رییس بیمه سلامت و جمعی از کارشناسان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور داشتند. همچنین در این نشست، با تبیین جزییات و مسایل مربوط به پرداخت حقوق پزشکان خانواده، مقرر شد؛ روند پرداخت مطالبات پزشکان خانواده در سطح وزارت بهداشت مورد پیگیری قرار گیرد. پزشکان حاضر در جلسه نیز با بیان نقطه نظرات خود، خواستار پیگیری و رفع موانع موجود پزشک خانواده در گیلان شدند.
پی نوشت: برنامه پزشک خانواده با هدف توزیع عادلانه سلامت بین همه اقشار جامعه و در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه پنجم توسعه در کشور اجرا شده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.