تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 11:56
کد خبر : 42907

افتتاح رسمی کلانتری ویژه در منطقه آزاد انزلی

افتتاح رسمی کلانتری ویژه در منطقه آزاد انزلی

با حضور دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بندر انزلی، اعضای شورای تامین منطقه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، کلانتری ویژه منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد. به گزارش روابط و امور بین الملل سازمان

با حضور دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بندر انزلی، اعضای شورای تامین منطقه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، کلانتری ویژه منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در این کلانتری ویژه کلیه خدمات مربوط به نیروی انتظامی از قبیل برقراری نظم و امنیت ، صدور گذرنامه، راهور، شماره گذاری خودرو، اطلاعات و سایر فعالیت های مربوط به یک ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در کل محدوده ۸ هزار ۵۰۰ هکتاری منطقه آزاد انزلی ارائه می شود.

لازم به ذکر است با آغاز بکار کلانتری ویژه منطقه آزاد انزلی که با پیگیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان صورت گرفت، وحدت فرماندهی ایجاد شده و کلیه خدمات به صورت مستقل در این کلانتری ارائه می شود.

گفتنی است ایجاد کلانتری ویژه منطقه آزاد انزلی در کاهش جرم ،جلوگیری از تصرف اراضی ، ایجاد امنیت خاطر برای فعالان اقتصادی و افزایش امنیت اجتماعی بسیار تاثیر گذار بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات به عموم مردم و گردشگران این منطقه ارائه می شود.

در آیین افتتاح و آغاز به کار کلانتری ویژه منطقه آزاد انزلی سرهنگ دوم پور صادقی به عنوان فرمانده این کلانتری از سوی سردار اسحاقی منصوب و معارفه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.