تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 12:37
کد خبر : 42731

اصلاح بهای بلیت سینما در گیلان ابلاغ کشوری است

اصلاح  بهای بلیت سینما در گیلان ابلاغ کشوری است

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توضیح داد: اصلاح بهای بلیت سینما در استان بر اساس ابلاغ کشوریست و تا ساعت ۱۵ بلیت سینماهای استان نیم بها ارائه می شود.

جارستان:سید امیر مصباح روز چهارشنبه  اظهار داشت: تصمیم یادشده در قالب بخشنامه ای از سوی معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده و از اول مردادماه امسال اجرایی شده است.
وی افزود: بهای بلیت سینماها در تهران، مراکز استان ها و شهرستان ها بر اساس درجه مدرن ،ممتاز و درجه یک و دو بودن سینماها اعلام شده و روزهای سه شنبه نیز بهای بلیت سینماها نیم بها است.
وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه ابلاغی بهای بلیت روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل در سینماهای تهران و مراکز استان برای سینمای مدرن ۲۰۰ هزار ریال ، سینمای ممتاز ۱۵۰ هزار ریال و درجه یک ۱۲۰ هزار ریال اعلام شده است .
مصباح اضافه کرد: آمار یادشده برای سایر روزهای معمول به ترتیب ۱۵۰ هزار ریال ،۱۲۰ هزار ریال و ۱۰۰هزار ریال ذکر شده است.
وی اظهار کرد: آمار بهای بلیت برای شهرستانها در روزهای پنجشنبه و ایام تعطیل برای سینماهای مدرن ،ممتاز و درجه یک به ترتیب ۱۵۰ هزار ریال ،۱۲۰ هزار ریال و یکصد هزار ریال عنوان شده که این بهاء برای روزهای معمول سال به ترتیب ۱۲۰ هزار ریال ،۱۰۰ هزار ریال و ۸۰ هزار ریال عنوان شده است.
مصباح تاکید کرد: قیمت اصلاح شده بلیت سینماها بر اساس درجه سینما (مدرن، ممتاز و درجه یک و دو) با احتساب ارزش افزوده مشخص و مورد تأیید شورا قرار گرفت که با توجه به تأیید این مصوبه توسط ریاست سازمان سینمایی از اول مردادماه اجرایی شده است.
استان گیلان دارای ۹ سینمای فعال و سه سینمای غیر فعال با ظرفیت پنج هزار و ۷۶۸ صندلی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.