تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 9:15
کد خبر : 42665

افزایش ابر و رگبار پراکنده طی دو روز آینده در گیلان

افزایش ابر و رگبار پراکنده طی دو روز آینده در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان هوای استان را برای دو روز آینده همراه با استقرار هوای گرم، گاهی افزایش ابر و وزش باد و همچنین در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

مازیار غلامی عصر سه شنبه  اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است؛ بنابراین طی دو روز آینده ضمن استقرار هوای گرم ، گاهی افزایش ابر و وزش باد و همچنین در برخی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی آسمان استان را برای روز چهارشنبه کمی تا نیمه ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده و برای روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری ، بتدریج افزایش ابر و وزش باد عنوان کرد.

غلامی به بیشینه و کمینه دما در استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دما مربوط به جیرنده با ۳۷ درجه سلسیوس و کمینه دما در دیلمان با ۱۸ درجه سلسیوس ثبت شده است.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت ۳۱درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان ۲۴ درجه خواهد بود.

ارتفاع موج برای روز چهارشنبه را نیز دو دهم تا هشت دهم و برای شنا نامناسب بتدریج مناسب و برای پنجشنبه ارتفاع موج یک دهم تا شش دهم و برای شنا با احتیاط را مناسب ذکر کرد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.