تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 17:37
کد خبر : 42441

شهردار تالش: ۹ میلیارد ریال برای تعریض پل شهر تصویب شد

شهردار تالش: ۹ میلیارد ریال برای تعریض پل شهر تصویب شد

شهردار تالش گفت: ۹ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تعریض و تکمیل پل اصلی شهر تصویب شده است و با تکمیل این طرح عمرانی، ترافیک کاهش خواهد یافت. جارستان : شهرام غنی زاده روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در شهر تالش اظهار کرد: ساخت پل اصلی

شهردار تالش گفت: ۹ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تعریض و تکمیل پل اصلی شهر تصویب شده است و با تکمیل این طرح عمرانی، ترافیک کاهش خواهد یافت.

جارستان : شهرام غنی زاده روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در شهر تالش اظهار کرد: ساخت پل اصلی این شهر با اعتبارات اختصاص یافته تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تکمیل و بهره برداری آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با بهره برداری از پل شهر گره‌های ترافیکی گشوده و حرکت روان و ایمن از پل در ایام پر بارش میسر خواهد شد و تلاش مسئولان شهرستان در تأمین اعتبار لازم این طرح قابل تقدیر است.


شهردار تالش در خصوص عملیات آسفالت معابر شهر نیز گفت: بر اساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر، امسال ۹۲ هزار متر مربع از خیابان‌ها و معابر تالش آسفالت خواهد شد و این کار آغاز شده است.

.

غنی زاده ادامه داد: طرح‌های عمرانی شهرداری طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا و پیشرفت فیزیکی آنها رضایت بخش است و خودداری از اتلاف وقت و جلب رضایت شهروندان در سر لوحه امور شهرداری است.

شهر گردشگرپذیر تالش یا هشتپر حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ایرنا/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.