تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 12:49
کد خبر : 42393

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان

دارائی های سازمان حق الناس و متعلق به کارگرانی است که بخشی از حقوق خود را نزد آن به امانت گذاشته اند .
مدیران تامین اجتماعی گیلان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار نمودند

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز دراین نشست با بیان اینکه تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد کارکرد این مجموعه را در ایجاد آرامش و امنیت نیروهای مولد جامعه دانسته و از آن بعنوان مکملی برای رونق تولید یاد نمود .

ایشان با اشاره به وجود بیش از ۴۱۷۰۰۰ بیمه شده اصلی در گیلان ، از تحت پوشش بودن ۵/۴۸ درصد جمعیت استان خبر داده وافزود : تمام دارائی های سازمان حق الناس و متعلق به کارگرانی است که بخشی از حقوق خود را نزد ما به امانت گذاشته اند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان حمایت از تامین اجتماعی را پشتیبانی از یک فرد یا سازمان ندانسته و این اقدام را حمایت از نیمی از کشور معرفی نمود .

جمیل حق پرست با اشاره به اینکه بدلیل بالا بودن جامعه هدف ، از سازمانهای پر مراجعه در کشور هستیم اظهار داشت : به همین منظور سعی نموده ایم با استفاده از بستر اینترنت و خدمات الکترونیکی ، مراجعات حضوری را کاهش دهیم .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش نموده ایم تا در مسیر تولید و اشتغال گام برداریم و به همین منظور بسته حمایتی رونق تولید که بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب یکی از آنهاست در تامین اجتماعی عملیاتی گردیده است .

مدیرکل استان برون سپاری خدمات در قالب کارگزاری های رسمی بمنظور افزایش ایستگاههای کاری را ازدیگر اقدامات برشمرده وافزود : با راه اندازی ۵ کارگزاری جدید در سالجاری ، شمار این واحدها در گیلان به ۱۰ مورد خواهد رسید .

حق پرست با گرامیداشت یادو خاطره مدیرعامل فقید سازمان ، طرح ملی دکتر نوربخش وسامانه خدمات غیرحضوری سازمان را نیز دستاوردی ارزنده جهت کاهش مراجعات و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان عنوان داشت .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.