تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 19:46
کد خبر : 42333

محمود ترازی دبیر هیات شطرنج استان گیلان :گیلان قهرمان مسابقات شطرنج دانشگاه های آزاد کشور شد

محمود ترازی دبیر هیات شطرنج استان گیلان  :گیلان قهرمان مسابقات شطرنج دانشگاه های آزاد کشور شد

رقابت های شطرنج دانشگاه های آزاد سراسر کشور با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت. جارستان :دبیر هیات شطرنج استان گیلان اظهار داشت: رقابت های شطرنج قهرمانی دانشگاه های آزاد سراسر کشور که در دانشگاه آزاد تهران جریان داشت، جمعه شب با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت. محمود ترازی افزود: در این دوره از رقابت ها،

رقابت های شطرنج دانشگاه های آزاد سراسر کشور با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

جارستان :دبیر هیات شطرنج استان گیلان اظهار داشت: رقابت های شطرنج قهرمانی دانشگاه های آزاد سراسر کشور که در دانشگاه آزاد تهران جریان داشت، جمعه شب با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

محمود ترازی افزود: در این دوره از رقابت ها، تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد گیلان با اقتدار و با برتری برابر همه رقبای خود، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: در جریان این مسابقات که در پنج دور برگزار شد، تیم شطرنج دانشگاه گیلان در هر پنج دور حریفان خود را مغلوب و با کسب ۱۰ امتیاز مقام قهرمانی رقابت های شطرنج دانشگاه های ازاد سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

به گفته دبیر هیأت شطرنج گیلان، آریا امیدی، سیدمحراب خوشکلام، علی راستبد، محسن وقار و بنیامین بابانیا اعضای تیم شطرنج استان را در رقابت های قهرمانی دانشگاه های آزاد سراسر کشور تشکیل می دادند، همچنین حمیدرضا جدیدی به عنوان مربی و سیدمحمد موسوی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شطرنجبازان تیم دانشگاه آزاد گیلان در هر پنج میز عنوان نخست را کسب کردند و آریا امیدی یکی از شطرنجبازان این تیم با پیروزی در هر پنج مسابقه، عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت ها را تصاحب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.