تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 19:35
کد خبر : 42324

دستگیری دو سارق در آستارا

دستگیری دو سارق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق حرفه ای لوازم منزل، با ۱۰ فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد. جارستان : سرهنگ محمد نمازی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت در آستارا، مأموران پلیس آگاهی، روز گذشته سارقان ۲۳ و ۴۷ ساله را شناسایی، دستگیر و به مرکز پلیس آگاهی این

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق حرفه ای لوازم منزل، با ۱۰ فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.

جارستان : سرهنگ محمد نمازی گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت در آستارا، مأموران پلیس آگاهی، روز گذشته سارقان ۲۳ و ۴۷ ساله را شناسایی، دستگیر و به مرکز پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: سارقان در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در شهرستان آستارا اعتراف کرده و برای تعیین جزم و جزا به محاکم قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی آستارا بیان کرد: بسیاری از مجرمان با سو استفاده از مسافرت‌های شهروندان و خالی شدن خانه‌ها، به سرقت اقدام می‌کنند و شهروندان باید نکات ایمنی را برای پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.
نمازی به مردم توصیه کرد که تا حد ممکن از خالی گذاشتن منزل یا قرار دادن کلید در مکان‌های قابل دسترس نظیر جا کفشی خودداری و به ورودی منزل از پارکینگ یا زیرزمین، قفل ایمنی و بر بالای دیوارها، روی پنجره‌ها و نقاط قابل نفوذ، حفاظ نصب کنند و هر جرم یا اتفاق مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.