تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 9:50
کد خبر : 41942

گیلان قهرمان اولین مرحله لیگ کاراته وان جوانان ایران شد

گیلان قهرمان اولین مرحله لیگ کاراته وان جوانان ایران شد

اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران با قهرمانی تیم گیلان در رده سنی جوانان در تهران پایان یافت.

جارستان: سرپرست هیات کاراته استان در گفت و گویی، اظهار داشت: در جریان اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران که در چهار رده سنی برگزار شد، تیم گیلان به همراه تیم تهران در رده سنی جوانان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

آریامن قویدل افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، در وزن ۶۱- کیلوگرم رده سنی جوانان، مهدی کاظمی کاراته کار شایسته گیلانی با غلبه برابر تمامی رقبای خود، عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در وزن ۶۸- کیلوگرم رده سنی جوانان، علیرضا حبیبی دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این مسابقات توانست تمامی رقبای خود را شکست داده و با کسب مقام قهرمانی، مدال طلای این وزن را بر گردن بیاویزد.

سرپرست هیات کاراته گیلان بیان کرد: در رقابت های وزن ۷۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان نیز محسن صفرنژاد از گیلان پس از کاراته کارانی از استان های گلستان و فارس روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در رقابت های کاتای تیمی رده سنی جوانان، تیم آکادمی معین آستانه اشرفیه از گیلان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را تصاحب کرد و تیم کرست گیلان موفق شد عنوان سومی و مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران، کاراته کارانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به مدت سه روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

 

 

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.