تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 19:59
کد خبر : 41758

اعزام گروه های هلال احمر گیلان در پی غرق شدن دو نفر در سد سنگر

اعزام گروه های هلال احمر گیلان در پی غرق شدن دو نفر در سد سنگر

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: دو تیم از سوی این جمعیت امروز (شنبه) در پی غرق شدن دو نفر در سد سنگر به عنوان تیم های پشتیبان اعزام شدند. مهدی ولی پوراظهار داشت: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان رشت به همراه قایق و تجهیزات مورد نیاز به عنوان

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: دو تیم از سوی این جمعیت امروز (شنبه) در پی غرق شدن دو نفر در سد سنگر به عنوان تیم های پشتیبان اعزام شدند.

مهدی ولی پوراظهار داشت: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان رشت به همراه قایق و تجهیزات مورد نیاز به عنوان پشتیبان در کنار نیروهای امدادی شامل آتش نشانی و خدمات ایمنی برای جستجوی دو مغروق در سد سنگر همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در حال گشت زنی در منطقه برای یافتن دو فرد مغروق هستند، افزود: تیم‌های هلال احمر برای یافتن مغروقان در کنار سایر امدادگران حضور دارند.

یک پدر و پسر دیشب در کانال آب بر سد سنگر غرق شدند، در این حادثه که در منطقه آئینه ور اتفاق افتاد پدر هنگام شنا در کانال آب سد سنگر در حال غرق شدن بود که پسر برای نجات وی وارد کانال شد، اما هر ۲ غرق شدند. تلاش امدادگران برای یافتن پیکر این دو ادامه دارد.

سد سنگر در فاصله پنج و نیم کیلومتری جنوب شرقی شهر سنگر بر روی رودخانه سفیدرود احداث شده است.ایرنا/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.