تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 12:48
کد خبر : 41233

کنارگذر میدان گیل ترافیک لاهیجان و رودبنه را رفع می کند

کنارگذر میدان گیل ترافیک لاهیجان و رودبنه را رفع می کند

جارستان: فرماندار لاهیجان از آغاز عملیات ساخت کنارگذر میدان گیل لاهیجان خبر داد و افزود: این طرح یکی از طرح‌های ضروری شهرستان لاهیجان محسوب می‌شود که به دلیل قرار گرفتن در محور گیلان به مازندران مشکلات ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات را برای بخش مرکزی لاهیجان و رودبنه رفع می کند. سید اسماعیل میرغضنفری

جارستان:

فرماندار لاهیجان از آغاز عملیات ساخت کنارگذر میدان گیل لاهیجان خبر داد و افزود: این طرح یکی از طرح‌های ضروری شهرستان لاهیجان محسوب می‌شود که به دلیل قرار گرفتن در محور گیلان به مازندران مشکلات ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات را برای بخش مرکزی لاهیجان و رودبنه رفع می کند.

سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: در دولتی که تمام تلاشش را برای خروج از رکود اقتصادی گذاشته، شایسته و پذیرفته نیست که مدیر یک مجموعه کم کاری داشته باشد و یا عملش به گونه ای باشد که نتواند رضایت مردم را جلب کند.

وی افزود: برخی از مشکلات به کارشکنی دشمنان قسم خورده انقلاب و برخی نیز به عدم درایت مدیران بر می گردد که وظایفشان را به خوبی انجام نداده اند و این نیاز به بازنگری در عملکرد مدیریتی دارد.

فرماندار لاهیجان متذکر شد: مدیران و مسئولان باید تمام تلاششان در راستای حل مشکلات مردم باشد و برخی مسئولان نباید کاری کنند که ناخواسته در راستای اهداف جنگ اقتصادی آمریکا قرار گیرند. در واقع عملکردها باید به گونه ای باشد که رضایت مردم را در پی داشته باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: صبوری مردم پیام خاصی دارد که بخشی از این مشکلات را می توان با تدبیر مسئولان حل کرد و بیش از هر چیزی می توان در جامعه امید به وجود آورد که در شرایط فعلی بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان گفت: همه تلاش دولت بر این است تا با به کارگیری از نظرات مردم زندگی بهتری برایشان فراهم سازد.

میرغضنفری به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: برخی با احتکار و اقدامات نظیر آن با تحریم های اقتصادی آمریکا همراه می شوند.

وی با بیان اینکه بدعهدی های آمریکا تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: در طول چهل سال دوران انقلاب اسلامی آمریکا با فرافکنی موضع صریح دشمنی خود را علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده است.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: وقتی آمریکا فهمید به تنهایی نمی تواند در مقابل ایران قرار بگیرید خواست با ایجاد حیله‌های جدید دیگر کشورها را با خود همراه کند و به یک وفاق و جمع بین المللی دست یابد که تاکنون در این زمینه موفق نبوده است.

میرغضنفری سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران در کنار اقدامات نیروهای نظامی و اطلاعاتی را نشان دهنده اقتدار ایران به دشمنان دانست و اضافه کرد: این اقدام پیام روشن و صریحی داشت و دشمنان فهمیدند که نمی توانند با ایران در بیفتند و کشتی شکسته آمریکا از این پس در هر جایی که دلش می خواهد نمی تواند پهلو بگیرد.

فرماندار لاهیجان به موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید در تغییر کاربری اراضی هوشیار باشند. به تازگی برخی اقدامات موثر صورت گرفته و برخی از زمین خواران کم کم دارند بساطشان را از شهرستان لاهیجان جمع می کنند.

وی به انتخابات سال جاری و برخی محدودیت های آن اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد نظم و عدالت در جامعه باید همگان توجه به قانون را مورد توجه قرار دهند و نباید از تریبون های عمومی جهت تبلیغات انتخاباتی استفاده شود. در همین هفته ستاد انتخابات استان ها به طور عملیاتی شروع به کار می کند و پس از آن در شهرستان ها این فعالیت ها آغاز می شود.

میرغضنفری با اشاره به اختصاص یکصد میلیارد ریال برای زیرساخت های برق شهرستان، اظهار کرد: زیرساخت هایی نظیر برق در شهرستان فرسوده است و باید شاخص های بهره برداری اعتبارات از سوی نمایندگان مجلس بازنگری شود.

وی از آغاز عملیات ساخت کنارگذر میدان گیل لاهیجان خبر داد و افزود: این طرح یکی از طرح‌های ضروری شهرستان لاهیجان محسوب می‌شود که به دلیل قرار گرفتن در محور گیلان به مازندران مشکلات ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات را برای بخش مرکزی لاهیجان و رودبنه رفع می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.