تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 12:55
کد خبر : 41050

برگزاری بیش از ۲۰۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در گیلان

برگزاری بیش از ۲۰۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در گیلان

جارستان: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر بیش از ۲۰۰۰ برنامه در استان برگزار خواهد شد. فاطمه رفیعی گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توجه به مسائل دختران و برنامه های پیش بینی شده محدود به روز ملی دختران نیست، اظهار

جارستان:

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر بیش از ۲۰۰۰ برنامه در استان برگزار خواهد شد.

فاطمه رفیعی گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توجه به مسائل دختران و برنامه های پیش بینی شده محدود به روز ملی دختران نیست، اظهار کرد: دهه کرامت و نامگذاری روز ملی دختران فرصتی برای جریان سازی فرهنگی و جلب توجه عمومی به موضوع دختران در جامعه و افزایش حس اعتماد به نفس و توسعه سلامت اجتماعی دختران است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان افزود: همه ساله همزمان با آغاز دهه کرامت و روز دختر برنامه های متنوعی در استان برگزار می شود که امسال نیز با بهره گیری از ظرفیت دستگاه ها و فرمانداری های سراسر استان بیش از ۲۰۰۰ برنامه در قالب فعالیت های علمی تبلیغاتی، نشست های تخصصی، جشن، جشنواره، همایش، کارگاه آموزشی، دیدارها، بازدیدها و … برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آمار بیانگر برنامه هایی است که تاکنون به اداره کل امور بانوان و خانواده ارسال شده است.

گفتنی است؛ دهه کرامت از اول ذی القعده مصادف با ۱۳ تیرماه همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و تا ۱۱ ذی القعده مصادف با ۲۳ تیرماه، سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.