تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 9:29
کد خبر : 40959

هفت دونده گیلانی در مسابقات نوجوانان کشور حضور یافتند

هفت دونده گیلانی در مسابقات نوجوانان کشور حضور یافتند

رئیس هیات دو و میدانی استان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور از عصر دیروز در شهر کرد آغاز شد که تیم گیلان نیز متشکل از هفت دونده در این مسابقات حضور یافته است. عنایت حسن پور افزود: بر این اساس، حمیدرضا ترکی، محمدمعین

رئیس هیات دو و میدانی استان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور از عصر دیروز در شهر کرد آغاز شد که تیم گیلان نیز متشکل از هفت دونده در این مسابقات حضور یافته است.

عنایت حسن پور افزود: بر این اساس، حمیدرضا ترکی، محمدمعین اردجانی، امیرحسین سوری، سیدعلی مرتضوی، آرین اسماعیلی، حمیدرضا پورحبیب و حسین هادی پور اعضای تیم دو و میدانی گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: همچنین علی معصومی به عنوان مربی، تیم دو و میدانی نوجوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی و این دوندگان را در طول مسابقات هدایت می کند.

وی بیان کرد: در رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از استان های مختلف حضور دارند که در مواد مختلف در شهرکرد با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه می یابند.

حسن پور در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مساعدت محمدرضا عاقل منش یکی از اعضای شورای شهر رشت، یک دستگاه خودرو برای حضور دوندگان نوجوان گیلانی در رقابت های قهرمانی کشور، در اختیار هیات دو و میدانی گیلان قرار گرفت تا این هیات برای اعزام تیم نوجوانان خود مشکلی در این بخش نداشته باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.