تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 9:16
کد خبر : 40955

تیم بسکتبال سه نفره دختران هاپیر رشت قهرمان گیلان شد

تیم بسکتبال سه نفره دختران هاپیر رشت قهرمان گیلان شد

رقابت های بسکتبال سه نفره دختران استان گیلان گرامیداشت روز دختر ، با قهرمانی تیم هایپر رشت پایان یافت.

جارستان:

در این دوره از رقابت ها زبده ترین دختران بسکتبالیست گیلان حضور داشتند که در قالب تیم های بسکتبال سه نفره استودیو برنز لاهیجان، چای رفاه (الف)، چای رفاه (ب)، عادلی رشت، کاوه رودسر (الف)، کاوه رودسر (ب)، شش هزار نفره رشت، طلسچی بندرانزلی، هایپر رشت و عادلی صومعه سرا حضور داشتند.

تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در دو گروه پنج تیمی در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های هایپر رشت و کاوه رودسر (الف) با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند.

در دیدار نهایی و پایانی این مسابقات، تیم بسکتبال سه نفره دختران هایپر رشت برابر حریف خود به برتری رسید و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد، تیم کاوه رودسر (الف) دوم شد و تیم عادلی صومعه سرا مقام سوم رقابت های بسکتبال سه نفره دختران گیلان را کسب کرد.

پریسا یعقوبی، بیتا هاشمی، نازنین کاظم زاده، مارال صفاپور، فائزه معصومی، مهرآسا رهنما، ترمه ادیب و الناز دیبا قضاوت رقابت های بسکتبال سه نفره دختران استان گیلان گرامیداشت روز دختر را بر عهده داشتند.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر این مسابقات حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.