تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 20:26
کد خبر : 40811

مصرف بهینه برق مانع خاموشی است

مصرف بهینه برق مانع خاموشی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از شهروندان گیلانی خواست برای کاهش خاموشی ها درمدیریت مصرف بهینه برق با کارشناسان این شرکت همکاری و همراهی نمایند. جارستان :جمشید طالبی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با مردم شهرستان لاهیجان اظهار داشت: برنامه ریزی وزارت نیرو برای امسال کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی با همکاری و همراهی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از شهروندان گیلانی خواست برای کاهش خاموشی ها درمدیریت مصرف بهینه برق با کارشناسان این شرکت همکاری و همراهی نمایند.

جارستان :جمشید طالبی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با مردم شهرستان لاهیجان اظهار داشت: برنامه ریزی وزارت نیرو برای امسال کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی با همکاری و همراهی مردم است تا بتوانیم در تابستان امسال خاموشی نداشته باشیم و یا آن را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم از وسایل پر مصرف برق کمتر استفاده کنند و در استفاده از آنها رعایت مصرف را داشته باشند به عنوان مثال اگر درجه کولرهای خود را بین ۲۳ تا ۲۶ درجه تنظیم کنند و در استفاده از دیگر وسایل برقی رعایت کنند تابستان امسال را بدون خاموشی و حداقل خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: بارندگی ها می توانند در این زمینه کمک کنند ولی دلیل اصلی برای کاهش مصرف و نداشتن خاموشی همراهی مشترکین در مدیریت مصرف برق و استفاده صحیح در روز از وسایل مصرفی در اوج زمان مصرف از ساعت ۱۲ تا شش عصر است که بسیار مهم است و می تواند تاثیر داشته باشد و مردم در این ساعت بتوانند مصرف را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم از وسایل پر مصرف خودنظیر جارو برقی، ماشین لباس شویی و اتو را در خارج از زمان اوج مصرف یعنی به غیر از ساعت ۱۲ تا شش عصر استفاده کنند می تواند به پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها بسیار کمک نمایند.

بر اساس بخشنامه استانداری گیلان مبنی بر سفر مدیران کل به شهرستان‌ها، روز چهارشنبه با دعوت فرماندار این شهرستان جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان به همراه کارشناسان این شرکت در فرمانداری لاهیجان حضور یافت و ضمن جلسه‌ای با فرماندار و مسئولان شهرستان در نشستی رو در رو با جمعی از مردم، بخشداران و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مشکلات و کاستی‌های شهرستان در زمینه برق را بررسی کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.