تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 9:40
کد خبر : 40624

رسانه مهم‌ترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ است

رسانه مهم‌ترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ است

جارستان:مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ابزار رسانه را مهم‌ترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ در جهان معاصر اعلام کرد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان آستارا اظهار کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب و بیان پیشرفت‌های نظام در حوزه‌های مختلف

جارستان:مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ابزار رسانه را مهم‌ترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ در جهان معاصر اعلام کرد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان آستارا اظهار کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب و بیان پیشرفت‌های نظام در حوزه‌های مختلف از رسالت‌های مهم و خطیر رسانه‌های انقلابی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ابزار رسانه را مهم‌ترین اهرم دشمن برای اعمال فشار و نفوذ در جهان معاصر اعلام کرد و گفت: دشمنان ما بر اساس فعالیت‌های رسانه‌ای، جوسازی‌هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و برای رسیدن به مقاصد کور خود آن را منتشر می‌کنند .

تسخیری یکی از وظایف مهم خبرگزاری بسیج در این برهه حساس زمانی را انتقال دقیق پیام و واقعیت‌های روز جامعه به اقشار مختلف مردم دانست و عنوان کرد: امروز رسالت مهم خبرگزاری بسیج در سطح کشور خنثی کردن سریع نقشه‌ها و توطئه‌های خباثت‌گونه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و القای ناکارآمدی نظام به توده جامعه را استراتژی و تاکتیک جدید جنگ روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: فضای سراسر دروغین و رسانه‌ای ایجاد شده توسط دشمن، یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد و به‌وجود آمدن اغتشاشات خیابانی در سال ۹۶ بود .

تسخیری از دیگر وظایف خبرگزاری بسیج را انتقال حقیقت جامعه و به تصویر کشیدن آن برای مردم قلمداد کرد وگفت: انعکاس فعالیت‌های خوب کشو، از وظایف خطیر و مهم خبرگزاری بسیج است، زیرا امروز رسانه‌های دشمن با تقطیع برخی از تصاویر و فیلم‌ها درصدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب هستند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان رساندن حقیقت جامعه به مردم توسط خبرگزاری بسیج را مورد تأکید قرار داد و افزود: در فضای امروز جامعه اگر شکوفایی و پیشرفت‌های به‌دست آمده به‌خوبی و به‌درستی برای آحاد مردم تبیین نشود بدون شک ما در فضای مجازی و در حوزه رسانه بازنده خواهیم بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه ضمن اشاره به اینکه دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا دومین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج کشور است اظهار کرد: افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا از جهات زیادی حائز اهمیت است، زیرا این شهرستان مرزی بوده و یک نقطه استراتژیک در گیلان محسوب می‌شود .

روح‌الله پوراسماعیلی مطالبه‌گری از مسئولان و انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردمی به مسئولان را یکی از وظایف خبرگزاری بسیج اعلام کرد و گفت: شهرستان آستارا در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از نواحی پیشتاز استان است بنابراین رسانه‌ای کردن خدمات انجام شده به عنوان یکی از اهداف خبرگزاری بسیج تعیین شده است .

وی وجود قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی در آستارا ویژه زائرین آسیای مرکزی و قفقاز از دیگر دلایل افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در این شهرستان خواند و افزود: در کنار سایر اهداف بیان شده دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا به عنوان محور قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) نیز عمل خواهد کرد .

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تاکنون دو دفتر خبرگزاری بسیج در غرب گیلان افتتاح شده و به زودی یک دفتر در غرب و سه دفتر دیگر در شرق استان نیز افتتاح می‌شود عنوان کرد: افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا با حمایت‌های فرماندهی سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان میسر شده است .

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این مراسم وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان در حوزه بسیج و سپاه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اکثر فعالیت‌های انجام شده توسط بسیجیان با روحیه جهادی خدمت صادقانه و به صورت گمنام است که ویژگی‌های بیان شده از اثرگذاری فوق‌العاده آنان در جامعه، تواضع و فروتنی آن‌ها حکایت دارد .

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان رسانه را زبان گویای مردم در سطح جامعه برای برقراری ارتباط با مسئولان در دستگا‌های مختلف دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها با انعکاس مطالب خوب و درست در سطح جامعه می‌توانند امید را در جامعه ایجاد کرده از طرفی دیگر می‌توانند توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی سازند .

وی ضمن قدردانی و تشکر از حمایت‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برای استقرار دفتر خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا تاکنون همکاری‌ها و تعاملات بسیار خوبی با سپاه داشته است و امیدواریم این همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف گسترش پیدا کند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.