تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 18:22
کد خبر : 40377

شناسایی دو شهید جوان تازه تفحص شده گیلانی

شناسایی دو شهید جوان تازه تفحص شده گیلانی

سخنگوی سپاه قدس استان گیلان از شناسایی دو شهید جوان تازه تفحص شده و برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر آنان در شهرستان های رشت، رودسر و لنگرود خبر داد. به گزارش ایرنا روح الله پوراسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام خبر بازگشت پیکر دو شهید تازه تفحص شده گیلانی به استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

سخنگوی سپاه قدس استان گیلان از شناسایی دو شهید جوان تازه تفحص شده و برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر آنان در شهرستان های رشت، رودسر و لنگرود خبر داد.

به گزارش ایرنا روح الله پوراسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام خبر بازگشت پیکر دو شهید تازه تفحص شده گیلانی به استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید گروهبان سوم وظیفه محمد حسین نژاد دریاکناری (لنگرود) و شهید بسیجی حسین رستمی روشن (رودسر) به ترتیب با سن ۲۱ ساله و ۲۳ ساله در تاریخ ۲۲ تیرماه سال ۱۳۶۱ و هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۲ در مناطق شلمچه و جزیره مجنون به شهادت رسیده اند که پیکر مطهرشان پس از ۳۶ سال به زادگاهشان بازگشته است.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به زمان وداع با پیکر این دو شهید افزود: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در دو شهرستان لنگرود و رودسر برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان تشییع این دو شهید بزرگوار در رشت گفت: پیکر مطهر این دو شهید شنبه آینده ساعت ۱۰ همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع می شود.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به زمان تشییع این دو شهید در دو شهرستان لنگرود و رودسر بیان کرد: پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار یکشنبه هفته آتی از ساعت ۹ در دو شهرستان لنگرود و رودسر تشییع خواهد شد.

گیلان هشت هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.