تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 20:09
کد خبر : 40250

حکم انفصال از خدمت ۳ قاضی گیلانی صادر شد

حکم انفصال از خدمت ۳ قاضی گیلانی صادر شد

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: از بین ۶۰ نفری که در سطح کشور حکم انفصال از خدمت آن‌ها از دستگاه قضایی صادر شد ۳ نفر از استان گیلان بودند. جارستان :احمد سیاوش‌پور امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه در استان گیلان کمترین خطا و انحراف در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها اتفاق می‌افتد اظهار

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: از بین ۶۰ نفری که در سطح کشور حکم انفصال از خدمت آن‌ها از دستگاه قضایی صادر شد ۳ نفر از استان گیلان بودند.

جارستان :احمد سیاوش‌پور امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه در استان گیلان کمترین خطا و انحراف در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها اتفاق می‌افتد اظهار داشت: طبق آمارهای موجود سال گذشته در استان گیلان مجموعاً چیزی در حدود ۶۳۰ هزار پرونده در چرخه رسیدگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری گیلان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه قضایی را تظلم‌خواهی و رسیدگی به دعاوی و شکایات دانست و افزود: رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌ها توسط قضات مورد توجه است اما در این مسیر با توجه به حساسیت موضوع و برای رعایت عدالت لازمه، کیفیت و دقت در رسیدگی‌ها از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی است.

سیاوش‌پور با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ از پرونده‌هایی که به محاکم تجدیدنظر استان گیلان وارد شدند مورد رسیدگی قرار گرفتند تصریح کرد: ۶۷ درصد از پرونده‌های وارد شده به محاکم استان گیلان در سال گذشته تأیید شده‌اند از طرفی دیگر کمترین میزان خطا و انحراف در مسیر رسیدگی به پرونده‌ها رخ داده است.تسنیم/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.