تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 20:02
کد خبر : 40247

۹۰ باند قاچاق مواد‌ مخدر ‌در گیلان متلاشی شد‌

۹۰ باند قاچاق مواد‌ مخدر ‌در گیلان متلاشی شد‌

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بیش از ۸۰ باند قاچاق مواد مخدر سال گذشته در استان گیلان متلاشی شد. جارستان: سرهنگ احدالله احدی امروز در نشست خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار داشت: کشور ایران در عرصه مبارزه همه‌جانبه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بیش از ۸۰ باند قاچاق مواد مخدر سال گذشته در استان گیلان متلاشی شد.

جارستان: سرهنگ احدالله احدی امروز در نشست خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار داشت: کشور ایران در عرصه مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر به‌خوبی پیشگام است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه پدیده اعتیاد به مواد مخدر جزء جدی‌ترین مسائل کشور در حوزه فرهنگی و سیاسی جامعه است خاطرنشان کرد: بیش از دو دهه است که مواد مخدر صنعتی جایگزین مواد مخدر سنتی شده است.

احدی با بیان اینکه تغییر ساختار مواد مخدر به‌صورت مهندسی شده توسط برخی افراد انجام شده است افزود: این تغییر در زیرمجموعه جنگ نرم جای گرفته و روند رو به رشد و تغییر الگوی مصرف مواد مخدر در سال‌های اخیر، زنگ خطر بزرگی را به صدا درآورده است.تسنیم/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.