تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 10:17
کد خبر : 39717

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان: رسیدن به توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه به محیط زیست است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان: رسیدن به توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه به محیط زیست است

به گزازش جارستان: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان در سالجاری رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط زیست است چراکه توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست بوده است. احمدعلی شهیدی در خصوص اهمیت و

به گزازش جارستان:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان در سالجاری رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط زیست است چراکه توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست بوده است.

احمدعلی شهیدی در خصوص اهمیت و جایگاه صنایع کوچک گفت: در حال حاضر همه به این باور رسیده ایم که حمایت از صنایع کوچک و توسعه خدمات رسانی به آنها راهگشای مشکلات اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در کشور و استان اشاره کرد و افزود: موانع سیستم بانکی واحدهای تولیدی در کارگروه مذکور برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات گذشته تنگناهایی را برای بنگاه های اقتصادی در حال حاضر ایجاد کرده، تصریح کرد: باید بانک ها و تمام دستگاه های مربوطه استان همکاری لازم را جهت حمایت از تولیدکنندگان داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان یادآورشد: تولیدکنندگان نیز باید تا جایی که امکان دارد همکاری لازم را جهت پرداخت معوقات خود انجام دهند تا بانک ها بتوانند با بازگشت تسهیلات اعطایی، تسهیلات جدید و مورد نیاز را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.


به گزارش ایسنا، وی از بانک ها خواست نسبت به تولیدکنندگان استمهال لازم را داشته باشند و اگر در مواردی امکان بخشودگی نیز وجود دارد همکاری لازم را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به کمبود زمین برای واگذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: به دلیل بافت طبیعی گیلان ملاحظات زیست محیطی را باید همواره لحاظ کنیم.

وی گفت: مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان در سال۹۸ رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط زیست است چراکه توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست بوده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.