تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 10:14
کد خبر : 39714

در دو ماه نخست امسال محقق شد؛ صرفه جویی ۴۸ میلیون لیتر بنزین در گیلان

در دو ماه نخست امسال محقق شد؛ صرفه جویی ۴۸ میلیون لیتر بنزین در گیلان

به گزارش جارستان: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های منطقه ای گیلان گفت: در دو ماهه ابتدای امسال با جایگزینیCNG به عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین و استقبال مردم صرفه جوئی ۴۸ میلیون لیتری بنزین در گیلان محقق شد. به گزارش ایسنا،علی اصغر عباسی گفت:  در دو ماهه فروردین و اردیبهشت امسال مجموعاً ۲۸۸ میلیون و ۹۶۷

به گزارش جارستان:

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های منطقه ای گیلان گفت: در دو ماهه ابتدای امسال با جایگزینیCNG به عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین و استقبال مردم صرفه جوئی ۴۸ میلیون لیتری بنزین در گیلان محقق شد.

به گزارش ایسنا،علی اصغر عباسی گفت:  در دو ماهه فروردین و اردیبهشت امسال مجموعاً ۲۸۸ میلیون و ۹۶۷ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی اعم از ( بنزین، نفت سفید و نفتگازغیرنیروگاهی ) در استان گیلان به مصرف رسیده است که این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل یک درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: در دو ماهه ابتدای امسال با جایگزینی CNG  به عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین و استقبال مردم صرفه جوئی  ۴۸ میلیون لیتری بنزین در گیلان محقق شد.

وی افزود: همچنین متوسط مصرف روزانه CNG در این مدت ۸۰۰ هزار متر مکعب بوده که از طریق ۱۰۰ باب جایگاه CNG فعال ( ۳۵ باب دومنظوره و ۶۵ باب تک منظوره) در سطح استان توزیع شد.

عباسی ادامه داد: از سیاست های کلان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ؛ جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین برای صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده های زیست محیطی است که این مهم در گیلان نیز در حال تحقق و توسعه است.

گفتنی است در حال حاضر ۲۴۶۱ باب جایگاه CNG در سطح کشور فعال است و گیلان با دارا بودن ۱۰۰ باب جایگاه در رتبه ششم از نظر تعداد قرار دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.