تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 16:01
کد خبر : 39486

آقای استاندار؛چه کسی پاسخگوی انتخاب قبلی و ابقای فعلی در مدیریت پسماند استان است!برکناری شهشهانی و محمد پور خواسته به حق مردم از شماست.

آقای استاندار؛چه کسی پاسخگوی انتخاب قبلی و ابقای فعلی در مدیریت پسماند استان است!برکناری شهشهانی و محمد پور خواسته به حق مردم از شماست.

آقای استاندار؛چه کسی پاسخگوی انتخاب قبلی و ابقای فعلی در مدیریت پسماند استان است!برکناری شهشهانی و محمد پور خواسته به حق مردم از شماست جارستان/علی اکبر رستمی:انتخاب مدیر عامل پسماند استان با رشته تحصیلی غیر مرتبط و بدون کوچکترین سابقه علمی در زمینه پسماند در زمان خود با اعتراضات فراوانی روبرو شد. بسیاری از کارشناسان

آقای استاندار؛چه کسی پاسخگوی انتخاب قبلی و ابقای فعلی در مدیریت پسماند استان است!برکناری شهشهانی و محمد پور خواسته به حق مردم از شماست

جارستان/علی اکبر رستمی:انتخاب مدیر عامل پسماند استان با رشته تحصیلی غیر مرتبط و بدون کوچکترین سابقه علمی در زمینه پسماند در زمان خود با اعتراضات فراوانی روبرو شد.
بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که این انتصاب تنها با توصیه نماینده خاص برای فعال ستاد انتخاباتی اش صورت گرفته و با حضور شهشهانی وضعیت پسماند استان با چالش های فراوانی روبرو خواهد شد.
پیش بینی کارشناسان اما، امروز بیش تر از هر زمان دیگری به واقعیت پیوسته است.
شائبه عملکرد نامناسب و غیر فنی شهشهانی سبب گردید تا در آخرین اتفاق بحث انتقال پسماند شیمیایی پتروشیمی از خوزستان به گیلان در خفا به سرانجام رسیده و تنها بعد از آشکار شدن موضوع مدیر پسماند استان در پاسخی که بیشتر به کپی برداری از روابط عمومی استانداری شبیه است و در فراری رو به جلو، خود را در موضوع به عنوان یک عنصر در پشت استاندار جلوه دهد تا پیکان حملات فعالین محیط زیست را از خود دور کند!
البته شاید تنها رکورد وجلوه شهشهانی سفرهای خارجی با استفاده از عناوین خود در شهرداری و استانداری هم باشد که البته هنوز ماحصل این سفرها برای مخاطبین روشن نشده است!
هرچند شهشهانی در زمان نجفی استاندار سابق گیلان به این سمت منصوب شد اما همچنان استاندار جوان گیلان در مورد معیار های خود در خصوص دلایل ابقای شهشهانی مورد پرسش جدی افکار عمومی ست!
مردم می پرسند آیا یک نیروی فنی و تخصصی در زمینه پسماند در استان وجود ندارد؟
هر چند بسیاری معتقدند فشار آقای نماینده به استاندار اجازه موضع گیری در این باره را نخواهد داد و بعید به نظر می رسد توان و اراده لازم در استانداری برای برکناری این نیروی خاص با هزینه عتاب آقای نماینده وجود داشته باشد!
همانقدر که افکار عمومی خواستار استعفای محمد پور از محیط زیست هستند امروز برکناری شهشهانی هم در راس مطالبه فعالین و کارشناسان قرار گرفته است.باید دید آیا استاندار صدای مردم را می شنود؟

*مسئولیت محتوای این نوشته برعهده نگارنده آن بوده و جارستان در قبال آن مسئولیتی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

لااقل ایرادات فنی و کارشناسی بگیرید . فرق شما با پیمان بهبودی رادیو گیلان چیه آقایون به اصطلاح اصلاح طلب و روشنفکر.واقعا مایه تاسف است.