تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 20:23
کد خبر : 39403

ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان در گیلان از یازدهم خرداد

ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان در گیلان از یازدهم خرداد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان، از یازدهم خردادماه جاری آغاز می شود. جارستان :نرگس دستیار افزود: ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در تمامی مدارس ابتدایی استان گیلان تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری با حضور اولیا انجام می شود.وی با بیان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان، از یازدهم خردادماه جاری آغاز می شود.

جارستان :نرگس دستیار افزود: ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در تمامی مدارس ابتدایی استان گیلان تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری با حضور اولیا انجام می شود.
وی با بیان این که شرط سنی واجد شرایط پایه اول ابتدایی داشتن حداقل شش سال تمام تا تاریخ اول مهر ۹۸ است، اظهار کرد: تمامی متولدین نیمه دوم ۹۱، نیمه اول ۹۲ و یک مهر ۹۲ می توانند در این پایه ثبت نام کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان واجد شرایط میان پایه های دوم تا ششم ابتدایی، بدون حضور اولیای دانش آموز، توسط مدیران مدارس انجام می شود.
وی بیان داشت: پیش بینی می شود برای سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ حدود ۳۲ هزار نوآموز در پایه اول و در مجموع افزون بر ۱۹۱ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی (اول تا ششم ) ثبت نام شوند. 
دستیار در ادامه با بیان این که ثبت نام پیش دبستانی نیز از اویل خرداد ماه سال جاری تا پایان شهریور ماه انجام می شود، تصریح کرد: تمام متولدین نیمه دوم ۹۲، نیمه اول ۹۳ و یک مهر ۹۳ واجد شرایط ثبت نام در این دوره هستند.
استان گیلان دارای بیش از ۳۹۱ هزار دانش آموز است.ایرنا/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.