تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 9:38
کد خبر : 39021

تجلیل رییس کمیته ملی المپیک از سردبیر سایت سپیدرود + تصاویر

تجلیل رییس کمیته ملی المپیک از سردبیر سایت سپیدرود + تصاویر

جارستان : وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود -کمیته ملی المپیک و انجمن ورزشی‌نویسان ایران از سردبیر سایت سپیدرود به‌دلیل کسب رتبه برتر در جشنواره جهانی ورزشی‌نویسان تقدیر کردند. طی مراسمی که ظهر امروز در مقر کمیته ملی المپیک ایران برگزار شد، حمیدرضا زیرک دیدار (رادنی دیدار) سردبیر سایت سپیدرود به‌دلیل انتخاب گزارشش در جمع ۱۰ اثر

جارستان : وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود -کمیته ملی المپیک و انجمن ورزشی‌نویسان ایران از سردبیر سایت سپیدرود به‌دلیل کسب رتبه برتر در جشنواره جهانی ورزشی‌نویسان تقدیر کردند.

طی مراسمی که ظهر امروز در مقر کمیته ملی المپیک ایران برگزار شد، حمیدرضا زیرک دیدار (رادنی دیدار) سردبیر سایت سپیدرود به‌دلیل انتخاب گزارشش در جمع ۱۰ اثر برتر دو قاره آسیا و اقیانوسیه از سوی صالحی امیری رئیس کمیته المپیک ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم علاوه بر رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس انجمن ورزشی‌نویسان ایران، اعضای هیئت رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان و جمعی از پیشکسوتان ورزشی‌نویس و سردبیران رسانه‌های ورزشی حضور داشتند.

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم ضمن ارج نهادن به حضور اهالی قلم در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی، رسانه‌ها را بخش اصلی و تاثیرگذار ساختار قدرت در دنیای امروز دانست و گفت: حضور روزنامه‌نگاران جوان ایرانی و کسب رتبه‌های برتر در چنین جشنواره معتبری نشان از کیفیت فضای کار رسانه در ایران دارد و این امر مایه مباهات است.

رئیس انجمن ورزشی‌نویسان ایران نیز در این مراسم با تشریح روند برگزاری جشنواره جهانی ورزشی‌نویسان اظهار داشت: داوران این جشنواره از سرشناسان ورزشی‌نویس دنیا هستند و کسب رتبه‌های برتر و عبور از فیلترهای قوی داوران، کار سختی بود که توسط ورزشی‌نویسان ایرانی میسر شد.

سپس نفرات برگزیده در سخنانی کوتاه به تشریح اثرات خود پرداختند و عادل فردوسی پور که مستندی در ارتباط با هوادار نابینای نساجی به حمع ۸ اثر برتر دنیا راه پیدا کرد، گفت: اول باید بگم که با دیدن عکس واگذاری میز نود به یک هندوانه فروشی شوکه شدم! برای موزه المپیک هم که آقای امیری گفتند، کاش میز مارو از هندوانه فروش بگیرند تا به موزه هدیه کنیم!مستند ما به حمع ۸ تای اول راه پیدا کرد که باید البته اول می شد!

رادنی دیدار از دیگر برگزیدگان این جشنواره با اعلام اینکه پس از انتشار گزارش انتقادی اش از هیئت فوتبال گیلان، دچار مشکلاتی شده است، افزود: وقتی به غلط مرجع تایید آی دی کارت های خبرنگاران در شهرستان ها هیئت های فوتبال استان هستند، نتیجه این می شود که پس از انتشار این گزارش انتقادی از دخالت های ناصواب آن هیئت در مالکیت باشگاه سپیدرود، از تحویل آی دی کارت من توسط مسئولین آن هیئت جلوگیری می شود!

شکوفه موسوی، بهناز میرمطهریان، مریم مجد، آزاده پیراکوه، عادل فردوسی پور، امین محمد جمالی، نعیم احمدی و حمیدرضا زیرک دیدار، در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

نخستین دوره جشنواره انجمن بین المللی ورزشی نویسان جهان (ایپس) زمستان سال گذشته در دو بخش قاره‌ای و جهانی برگزار شد.

همچنین پذیرش اثر دومین دوره آن نیز آغاز شده و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی در قسمت عکس(دو بخش)، ویدئو(سه بخش)، مکتوب(دو بخش) و صدا می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آثاری که قرار است در جشنواره شرکت داده شوند باید در فاصله زمانی ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸ تا ۷ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شده باشند و خارج از این تاریخ مورد قبول نبوده و هر کدام از شرکت‌کنندگان می‌توانند دو اثر را(در صورت تمایل در دو بخش مجزا) ارسال کنند.

مانند دوره قبل برای این دوره جشنواره نیز جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است و به نفر اول ۸ هزار دلار، به نفر دوم ۳ هزار دلار و به نفر سوم، ۲ هزار دلار اهدا می‌شود.

رادنی دیداررادنی دیدار / روزنامه نگار ورزشیکمیته ملی المپیک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.