تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 13:10
کد خبر : 3872

فعالیت ۱۱ کلینیک حوزه آسیب‌های اجتماعی بهزیستی در گیلان

فعالیت ۱۱ کلینیک حوزه آسیب‌های اجتماعی بهزیستی در گیلان

جارستان- مدیرکل بهزیستی گیلان از فعالیت ۱۱ کلینیک حوزه آسیب‌های اجتماعی این نهاد خبر داد و گفت: کلینیک‌های بهزیستی در مباحث خانواده، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست فعالیت دارند. به گزارش فارس، محمد رضا پارسی در ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و افتتاح کلینیک‌های حقوق شهروندی، اظهار کرد:

جارستان- مدیرکل بهزیستی گیلان از فعالیت ۱۱ کلینیک حوزه آسیب‌های اجتماعی این نهاد خبر داد و گفت: کلینیک‌های بهزیستی در مباحث خانواده، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست فعالیت دارند.

به گزارش فارس، محمد رضا پارسی در ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و افتتاح کلینیک‌های حقوق شهروندی، اظهار کرد: کلینیک‌های حقوق شهروندی دارای تیم‌های کارشناسی و افراد مجرب هستند.

وی با بیان اینکه تیم مستقر در کلینیک‌های حقوق شهروندی از ظرفیت بالایی برای پیشگیری برخوردار است، گفت: این تیم ظرفیت خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

مدیر کل بهزیستی گیلان ادامه داد: باید از حضور و فعالیت این کلینیک‌ها در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حمایت از آسیب‌دیدگان جامعه بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کلینیک حقوق شهروندی با حضور معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری در رشت افتتاح شده و ما این گام را به فال نیک می‌گیریم‌.

پارسی حقوق شهروندی را یک مبحث جوان دانست و یادآور شد: امیدواریم با همراهی سازمان‌های مربوطه بتوانیم اقدام‌های موثری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی تفاهمنامه‌های متعددی با شهرداری، دادگستری و … امضا شده است، یادآور شد: این تفاهمنامه نشان می‌دهد که در قالب‌های مختلف موضوع حقوق شهروندی را در دست بررسی داریم.

مدیر کل بهزیستی گیلان متذکر شد: با محقق کردن اهداف برنامه مذکور مشکلات مردم به‌ویژه جامعه زیرپوشش بهزیستی کمتر می‌شود.

وی از فعالیت ۱۱ کلینیک حوزه آسیب‌های اجتماعی بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: کلینیک‌های بهزیستی در مباحث خانواده، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.