تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 19:00
کد خبر : 38684

تماشای بازی تیم های داماش و نیروی زمینی تهران رایگان شد

تماشای بازی تیم های داماش و نیروی زمینی تهران رایگان شد

تماشای بازی مهم و حساس تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم کشور، رایگان اعلام شد. جارستان: مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده از سوی مدیران این باشگاه و مسئولان هیات فوتبال گیلان، تماشای دیدار تیم

تماشای بازی مهم و حساس تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم کشور، رایگان اعلام شد.

جارستان: مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده از سوی مدیران این باشگاه و مسئولان هیات فوتبال گیلان، تماشای دیدار تیم های داماش و نیروی زمینی رایگان اعلام شد.
میثم محبوب افزود: با توجه به اینکه در طول فصل همواره طرفداران داماش گیلان برای این تیم سنگ تمام گذاشته و داماش با حمایت طرفدارانش در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول قرار دارد، تماشای دیدار داماش و نیروی زمینی رایگان اعلام شد.
وی ادامه داد: با توجه به رایگان بودن این دیدار و حساسیت بیش از اندازه این بازی ، امیدواریم که طرفداران داماش گیلان با حضور در ورزشگاه ، سکوها را پر کرده و از تیم خود حمایت کنند تا داماش بتواند با غلبه برابر نیروی زمینی تهران، به لیگ دسته اول صعود کند.
وی یادآور شد: دیدار رفت تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تیم داماش برای صعود به رقابت های لیگ دسته یک، نیازمند کسب پیروزی در دیدار برگشت است.
دیدار برگشت تیم های داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم کشور برای راهیابی به لیگ دسته اول، عصر فردا ( یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.
تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران با کسب مقام دوم گروه خود به مرحله پلی آف صعود کردند که در این مرحله در دیدار رفت و برگشت رو در روی هم قرار می گیرند که در نهایت تیم برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت ، به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشو، ۲۸ تیم حضور داشتند که در دو گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته یک صعود کردند و تیم های دوم نیز در مرحله پلی آف با هم به رقابت می پردازند که تیم برنده نیز به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.ایرنا/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.