تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 18:55
کد خبر : 38678

امام جمعه رشت: رمضان شروعی دوباره برای تجدید حیات معنوی است

امام جمعه رشت: رمضان شروعی دوباره برای تجدید حیات معنوی است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان ، این ماه پرفضیلت را شروعی دوباره برای تجدید حیات معنوی دانست و بر ضرورت بهره گیری از فیوضات آن تأکید کرد. جارستان: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت افزود: ماه رمضان

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان ، این ماه پرفضیلت را شروعی دوباره برای تجدید حیات معنوی دانست و بر ضرورت بهره گیری از فیوضات آن تأکید کرد.

جارستان: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت افزود: ماه رمضان نه تنها بهترین ایام برای خودسازی و تهذیب نفس است؛ بلکه فرصت مغتنمی برای بسترسازی فرهنگسازی اسلامی است.
وی افطار دهی را یکی از این فرهنگ سازی ها خواند و تصریح کرد: افطار دهی بایستی ساده ، بدون تجمل ، چشم و همچشمی و خودنمایی باشد.
وی همچنین با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرائت قرآن است، گفت: هرچه توان داریم ، بایستی صرف قرائت قرآن در این ماه پر فیض و برکت برای بهره گیری در زندگی مان کنیم.
آیت الله فلاحتی همچنین به دوازدهم اردیبهشت ماه به عنوان روز معلم اشاره و اضافه کرد: علم و سواد را مدیون معلمان زحمتکش هستیم و تربیت دانش اموز انقلابی شرط نجات جامعه ایرانی است.
وی همچنین با گلایه از نحوه اطلاع رسانی درباره افزایش قیمت سوخت انتقاد کرد.
آیت الله فلاحتی از تلاش های دستگاه قوه قضاییه نیز قدردانی و تصریح کرد: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند نه تنها در زمین خواری و عرصه ها ، بلکه در همه زمینه ها قاطعانه و انقلابی به درد دردمندان برسند.ایرنا/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.