تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 23:41
کد خبر : 38539

علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت : دولت با واگذاری اختیارات به حوزه‌های تصمیم‌گیری محلی باعث مشارکت نخبگان درتصمیم گیریها خواهدشد./ امیدواریم به‌زودی و با نشستن شهردار بر جایگاه مدیریت شهری رشت، شاهد اجرای بهترین برنامه‌ها و تصمیمات برای شهر باشیم.

علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت : دولت با واگذاری اختیارات به حوزه‌های تصمیم‌گیری محلی باعث  مشارکت نخبگان درتصمیم گیریها خواهدشد./ امیدواریم به‌زودی و با نشستن شهردار بر جایگاه مدیریت شهری رشت، شاهد اجرای بهترین برنامه‌ها و تصمیمات برای شهر باشیم.

جارستان :علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در نودمین جلسه علنی این شورا در ساختمان شورای شهر در خیابان سعدی با اشاره به اینکه شهرداری رشت یکی از دستگاه‌های بسیار توانمند در عرصه خدمات‌رسانی به شهروندان است اظهار کرد: شورای شهر رشت نسبت به سطح رفاه پرسنل شهرداری توجه ویژه‌ای داشته که هم‌زمان


جارستان :علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در نودمین جلسه علنی این شورا در ساختمان شورای شهر در خیابان سعدی با اشاره به اینکه شهرداری رشت یکی از دستگاه‌های بسیار توانمند در عرصه خدمات‌رسانی به شهروندان است اظهار کرد: شورای شهر رشت نسبت به سطح رفاه پرسنل شهرداری توجه ویژه‌ای داشته که هم‌زمان با روز کارگر و به‌واسطه قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این افراد زحمتکش، کارت هدیه فصلی به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به آنان اقدام می‌شود.

وی شورای پنجم رشت را مظلوم دانست و گفت: شاید اگر روزی سفره قلب اعضای شورای پنجم رشت بازگشایی شود حرف‌های ناگفته فراوانی مطرح شود اما اعضای شورا در تمامی ادوار رضایت عمومی و مصلحت شهر و شهروندان را در اولویت قرار داده‌اند.

سید امیرحسین علوی با تأکید بر اینکه هرگاه به مردم در تصمیم‌گیری‌ها و واگذاری مسؤولیت‌ها اعتماد شد بهترین‌ها رقم خورد افزود: مردم تمایل دارند برای انجام امور به خودشان مراجعه کنند و چون شوراها از میان مردم برگزیده می‌شوند این ارتباط و تعامل بیشتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه دولت نباید از واگذاری اختیارات به حوزه‌های تصمیم‌گیری محلی نگران باشد تصریح کرد: در چنین تصمیم‌گیری‌هایی مشارکت نخبگان رقم می‌خورد و امیدواریم به‌زودی و با نشستن شهردار بر جایگاه مدیریت شهری رشت، شاهد اجرای بهترین برنامه‌ها و تصمیمات برای شهر باشیم.

وی با اشاره به دیدار اعضای شورای شهر با استاندار گیلان بیان کرد: خوشبختانه امروزه طیف‌بندی و جناح‌بندی در شورای رشت وجود ندارد و هیچ‌کسی نمی‌تواند از این بابت شورا را محکوم کند.

علوی با اشاره به پرداخت پاداش به تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود رشت تصریح کرد: به‌منظور حمایت از این دو تیم پرطرفدار و مردمی پیشنهاد پرداخت پاداش مشخصی را برای بازیکنان تیم‌های داماش و سپیدرود دارم و امیدوارم با توجه به مسابقات حساسی که این دو تیم پیش رو دارند با این اقدام شاهد افزایش انگیزه بیشتر برای آن‌ها باشیم.

محمدحسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه پرداخت پاداش به کارگران شهرداری رشت پیش از فرارسیدن روز کارگر انجام شود اظهار کرد: متأسفانه در زمان پرداخت کارت‌های هدیه به کارگران شهرداری رشت در شب یلدای سال گذشته اتفاقات خوبی رقم نخورد و امیدوارم این موضوع درباره کارت هدیه بزرگداشت روز کارگر تکرار نشود.

موافقت فرمانداری رشت با مصوبه کمک مالی به تیم‌های سپیدرود و داماش

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه تیم فوتبال داماش روز گذشته در مقابل تیمی که بسیار جوان و قدرتمند بود موفق به کسب تساوی شد اظهار کرد: انتظار داریم پس از سه سال تلاش مداوم بالاخره این تیم با تمامی حمایت‌هایی که طی این سال‌ها توسط هواداران و غیره همراه خود داشت و با تلاش و غیرت بازیکنانش به لیگ دسته اول صعود کند و تحقق این مهم موجب شادی و شعف در رشت می‌شود.

اسماعیل حاجی پور به مصوبه شورا مبنی بر پرداخت کمک مالی به تیم‌های فوتبال سپیدرود و داماش اشاره کرد و گفت: فرمانداری رشت با انجام این مصوبه بر اساس میزان تحقق بودجه شهرداری رشت موافقت کرده است.

اعضای شورای رشت برای انتخاب شهردار بیش از همه نگران هستند

یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انتظار داشتم در جلسه امروز شاهد انتخاب شهردار رشت باشم اظهار کرد: نقش شوراها در تحقق مشارکت مردمی در تصمیم‌گیری‌ها بسیار اساسی است که شوراها بر اساس قانون یکی از ارکان مهم در تصمیم‌گیری‌ها هستند.

احمد رمضانپور به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: اعضای شورای رشت پیرامون موضوع انتخاب شهردار بیش از همه نگران هستند و طی این مدت چند مرحله نسبت به انتخاب شهردار اقدام شده و امیدوارم طی هفته جاری و درنهایت هفته آینده نسبت این انتخاب انجام شود.

مخالفت فرمانداری رشت با مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت موضوع دیگری بود که در این جلسه بررسی شد

سید امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مخالفت فرمانداری رشت با مصوبه شورا مبنی برافزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت اظهار کرد: این موضوع کاملاً کارشناسی شده و انتظار داریم مساعدت لازم با این مهم انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.