تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 12:16
کد خبر : 38506

حسین اکبرمدیرعا مل شرکت گاز گیلان: برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شرق گیلان

حسین اکبرمدیرعا مل شرکت گاز گیلان: برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شرق گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شهرستان‌های شرقی استان خبر داد. جارستان : حسین اکبر در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز از برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شهرستان‌های شرقی استان خبر داد و از همه اعضای کمیته بحران، روسا، مسئولین و پرسنل ادارات گاز به جهت تلاش شبانه روزی

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شهرستان‌های شرقی استان خبر داد.

جارستان : حسین اکبر در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز از برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شهرستان‌های شرقی استان خبر داد و از همه اعضای کمیته بحران، روسا، مسئولین و پرسنل ادارات گاز به جهت تلاش شبانه روزی برای پایداری جریان گاز مشترکین تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: در شرایطی که خط اصلی انتقال گاز با مشکل مواجه شده بود، همکارانم با حضور در ایستگاه‌های گاز کنترل دستی توزیع گاز به مشترکین را بر عهده گرفتند. 

اکبر، از وصل گاز واحدهای صنعتی شرق استان از شب گذشته خبر داد و گفت: گاز ایستگاه‌های CNG نیز از صبح امروز وصل شده و خوشبختانه هم اکنون وضعیت عادی در شرق گیلان برقرار شده و با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا فعلا در شرایط پایدار هستیم.

وی از همه مشترکین گیلانی به ویژه مشترکین گاز در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، املش و رودسر بجهت صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز با وجود برودت شدید هوا، تقدیر تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: پایداری کامل زمانی ایجاد می‌شود که تعمیرات خط انتقال گاز توسط همکاران خط انتقال گاز منطقه ۹ به پایان برسد.

گفتنی است؛ سوم اردیبهشت ماه سالجاری به علت ترکیدگی خط اصلی انتقال گاز در محدوده سد سنگر شهرستان رشت، گاز مشترکین شهرهای شرقی استان از آستانه اشرفیه تا چابکسر قطع شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.