تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 20:13
کد خبر : 38441

مومنی زاده فرماندار رشت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

مومنی زاده فرماندار رشت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد

 فرماندار رشت گفت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی سال گذشته به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است. جارستان: میرشمس مومنی زاده روز شنبه در اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت با تشریح عملکرد سال گذشته افزود: این میزان تسهیلات اشتغال روستایی، برای ۷۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.وی با بیان این که

 فرماندار رشت گفت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی سال گذشته به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

جارستان: میرشمس مومنی زاده روز شنبه در اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان رشت با تشریح عملکرد سال گذشته افزود: این میزان تسهیلات اشتغال روستایی، برای ۷۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی با بیان این که ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات نیز در بخش اشتغال فراگیر پرداخت شد، اظهار داشت: در این بخش نیز ۳۶۷ فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی بوم گردی را از ظرفیت های خوب گردشگری در گیلان و شهرستان رشت عنوان و خاطر نشان کرد: ۱۱۳ طرح نیز در کمیته بوم گری مصوب، ۹۰ موافقت اصولی صادر، ۷۶ طرح به بانک معرفی و به ۱۶ طرح تسهیلات پرداخت شد که دو طرح به بهره برداری رسیده است.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه سخنانش با اشاره به سفر رئیس جمهوری در اواخر سال گذشته به استان گیلان تصریح کرد: در شهرستان رشت، ۶۵۱ پروژه با صرف اعتبار ۹۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان های کشور و کمک رسانی به هموطنان سیل زده گفت: ۳۱ میلیون تومان کمک نقدی ادارات شهرستان رشت، هفت کامیون تجهیزات شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، ۱۶۵ میلیون تومان کالا توسط شرکت شهرک های صنعتی، جمع آوری و ۲۳۰ میلیون تومان وجه نقد توسط کمیته امداد و مبلغی بیشتر از این توسط هلال احمر به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که سال ۹۷ با همه فراز و نشیب ها، کاستی ها و مشکلات سپری شد، خاطر نشان کرد: دشمنان ملت ایران توطئه های فراوان طرح و فشارهای زیادی را در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی اعمال کردند تا مردم را تحت فشار قرار دهند اما مردم مقاومت و ایثارشان را در مقابل دشمنان نشان دادند.
فرماندار شهرستان رشت خدمت گزاری را بهترین سپاس از مردم دانست و اظهار داشت: ما به عنوان مسئولان و مدیران بایستی خدمتگزاران این ملت باشیم و برای رفع مشکلات و تنگناها تلاش کنیم. 
شهرستان رشت با شش بخش ، ۲۹۳ روستا و ۱۸ دهستان، دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.