تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 - 13:56
کد خبر : 38237

شورای شهررشت وسرنوشت تلخ انحلال!

شورای شهررشت وسرنوشت تلخ انحلال!

شورای شهر رشت و سرنوشت تلخ انحلال! باوصول تذکر وزارت کشور به شورای شهررشت و توصیه به اعمال ماده ۹۱ قانون شوراها واحتمال بررسی موارد رفتاری این مجموعه در هیات حل اختلاف استان،حالا شورانشینان عزم خود را جزم کرده که با انتخابی دیگر ودر چهارمین گزینش از انحلال فرارنمایند! پس از ملغی شدن برگزاری جلسه

شورای شهر رشت و سرنوشت تلخ انحلال!

باوصول تذکر وزارت کشور به شورای شهررشت و توصیه به اعمال ماده ۹۱ قانون شوراها واحتمال بررسی موارد رفتاری این مجموعه در هیات حل اختلاف استان،حالا شورانشینان عزم خود را جزم کرده که با انتخابی دیگر ودر چهارمین گزینش از انحلال فرارنمایند!
پس از ملغی شدن برگزاری جلسه ۳۱ فروردین و استماع عجیب وغیر عرفی ارائه برنامه دونامزد تصدی شهرداری یعنی ناصرحاج محمدی “شهردار معزول سالهای دور شاهرود ” وبهزادافشار” مدیرکل همدانی معزول وزارت کشور” در پشت درهای بسته،مجددا ۸تن از اعضای شورا برانتخاب شهردار در روز دوشنبه ۲اردیبهشت تاکید نمودند!
هرچند همه میدانیم انتخاب حاج محمدی به دلیل توصیه افراد ذینفود قطعی و حتمی است ، اما این رفتار کاسه داغتر از آش برخی شورانشینان برای تعجیل در این نمایش سناریوی لو رفته ‘ معنایی جز بازی با افکار عمومی ندارد!
اشاعه اخبار توسط افرادی مشخص ومنتسب به اعضای شورا در رسانه های بیگانه و تلاش برای انحراف افکار عمومی و خود شیرینی برای به کرسی نشاندن گزینه ای سفارش شده و فرار از تبعات تصمیم عجیبشان، همه وهمه بر پیچیدگیهای جریانات اخیر مدیریت شهری رشت افزوده است.

از سوی دیگر اخبار موثق از این حکایت دارد عضو ژله ای شورای شهر رشت که علاقه وافری به انحصار پروژه انتخاب شهردار در دست خود دارد، نقش بسزایی در فضاسازی مسموم رسانه ای به نفع کاندیدای مورد نظر خود و همچنان سنگ اندازی و اختلال در صدور احتمالی حکم علیقلیزاده شهردار منتخب شورای شهر دارد. در همین راستا به نظر میرسد به پیشنهاد و پیگیری عجولانه این عضو نامه ای از سوی اعضای شورا با برداشت این مضمون که اعضای شورا از انتخاب علیقلیزاده به سمت شهرداری رشت عبور و عدول کرده اند تنظیم و با امضای اعضا در اختیار برخی رسانه ها قرار گرفته تا موجبات انتخاب سریعتر حاج محمدی و شهرداری این کاندیدای خاص فراهم گردد.
از سوی دیگر بازی با کارت افشار ، که به هرحال هنوز از نفوذ و ارتباطات خوبی در وزارت کشور برخوردار است، با وعده توخالی و پوچ شهردارشدن وی ، زمینه تاخیر در صدور حکم علیقلیزاده در وزارت کشور را نیز موجب شده است.
باری باید دید، این مسیر ،شورا را به “انحلال”این سرنوشت محتوم مدیریت شهری رشت گسیل خواهد کرد یا باز با گزینه ای غیر بومی فرصتی دوباره برای خدمت!خادمان شورایی رشت! به همراه خواهد داشت؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.