تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 11:01
کد خبر : 37736

برگزاری باشکوه دومین جشن همدلی خانواده بزرگ بسکتبال گیلان

برگزاری باشکوه دومین جشن همدلی خانواده بزرگ بسکتبال گیلان

دومین جشن همدلی خانواده بزرگ بسکتبال استان گیلان به میزبانی بندرانزلی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات بسکتبال گیلان در این جشن که با استقبال خوب اهالی بسکتبال استان همراه بود، مسولان هیات بسکتبال گیلان ، مسولان شهرستان بندرانزلی و‌مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. دکتر محمد رفیعی در

دومین جشن همدلی خانواده بزرگ بسکتبال استان گیلان به میزبانی بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات بسکتبال گیلان در این جشن که با استقبال خوب اهالی بسکتبال استان همراه بود، مسولان هیات بسکتبال گیلان ، مسولان شهرستان بندرانزلی و‌مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
دکتر محمد رفیعی در این جشن از ارتقای جایگاه بسکتبال گیلان در کشور خبر داد و گفت جایگاه گیلان از رتبه ۱۷ به رتبه پنجم ارتقا یافت.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان افزود این ارتقا مرهون زحمات همه دست اندرکاران خانواده بزرگ بسکتبال ، بازیکنان ، مربیان ، داوران و سایر مسولان این هیات است که با تلاش وافر خود توانستند جایگاه خوبی برای گیلان رقم بزنند.
وی ادامه داد طی تابستان امسال نیز ۱۱ تیم از گیلان در تمامی رده های سنی در مسابقات کشوری حضور یافتند که ۹ تیم موفق به کسب مقام شدند و دو تیمی هم که مقام کسب نکردند، سهمیه خود را در آن سید حفظ کردند.
دکتر رفیعی به حضور پنج تیم از گیلان در لیگ های کشور نیز اشاره و بیان کرد خوشبختانه امسال پنج تیم از گیلان در لیگ های مختلف حضور یافته اند که شاید این امر تا دو سال گذشته یک رویا و یا یک امر غیرممکن محسوب می شد.
وی اضافه کرد تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی در لیگ دسته یک بانوان کشور ، ملوان بندرانزلی در لیگ دسته دوم ، تیم درفک رشت در لیگ دسته سوم و تیم های نوجوانان و جوانان خانه بسکتبال رشت در لیگ های کشور حضور یافتند که از این میان درفک رشت موفق به کسب مقام قهرمانی شد و به لیگ دسته دوم صعود کرد و نوجوانان خانه بسکتبال رشت در فروردین ۹۸ دیدارهای حساسی را در مرحله یک هشتم خواهد داشت.
دکتر رفیعی خاطرنشان کرد یکی از اهداف مهم ‌ما حضور تیمی از گیلان در سوپر لیگ کشور برای سال آینده است و امیدواریم‌که بتوانیم در سوپرلیگ نماینده داشته باشیم.
همچنین در جریان این مراسم، مسولان شهرستان بندرانزلی و‌مهندس جعفرزاده سخنانی را در مورد موفقیت های بسکتبال گیلان عنوان کردند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.