تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 13:02
کد خبر : 36734

عبور از رسایی برای عبداللهی!

عبور از رسایی برای عبداللهی!

جارستان:دیروز در کنار همه اتفاقات عجیب و حواشی جلسه شورای شهر رشت ،مسئله عجیب دیگری نیز در حال رقم خوردن بود که با آبستراکسیون ۴ عضو شورا متحقق نشد. درحالیکه جمشید رسایی چهره تکنوکرات جریان اصلاح طلبی با ۸ امضای شورانشینان فرصت حضور برای ارایه برنامه در صحن شورا راپیدا کرد و حداقل ۳ رای

جارستان:دیروز در کنار همه اتفاقات عجیب و حواشی جلسه شورای شهر رشت ،مسئله عجیب دیگری نیز در حال رقم خوردن بود که با آبستراکسیون ۴ عضو شورا متحقق نشد.
درحالیکه جمشید رسایی چهره تکنوکرات جریان اصلاح طلبی با ۸ امضای شورانشینان فرصت حضور برای ارایه برنامه در صحن شورا راپیدا کرد و حداقل ۳ رای قطعی از سبد فراکسیون ۵ نفره مخالف شهرداری حامد عبداللهی در چنته داشت ،از قراین اینگونه بر می آمد که سه اصلاح طلب حامی عبدالهی به وی رای نخواهند داد.
در صورتی که همگان انتظار داشتند که این سه عضو پس از رایزنی های فراوان همفکران خود به رسایی که از نظر شاخص و تعلق به جریان خود متمایز از هر گزینه ای دیگر است رای دهند.
این قراین آنجا تبدیل به یقین میشود که فارغ از همراهی اعتراض آنان با عبداللهی،جذب و علیپور ، یکی از این سه عضو اصلاح طلب بالصراحه در حضور خبرنگاران گفت اگر ده بار دیگرم آبستراکسیون شود باز رای ما تغییر نخواهد کرد!
اصرار به رای گیری و انتخاب شهردار قبل از انتخاب سرپرست شهرداری ، کنش دیگر قابل توجه در عملکرد دیروز این سه نفر بود.
حقیقتا حال و هوای این سه عضو مدعی اصلاح طلبی در اینروزها چیست؟روزی در کنفرانس تشریفاتی مطبوعاتی از نداشتن گزینه صحبت میکنند وروزی دیگر از گزینه مورد حمایت جریان خود که اتفاقا ۳ رای قطعی در جیب داشت به راحتی به خاطر عبداللهی عبور میکنند؟
آیا جریان اصلاح طلبی استان،اشخاص و گروههای وابسته و همه دلسوزان به شهر این رفتار را عادی ،معمولی ومتعارف میدانند؟

گ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.