تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 22:18
کد خبر : 36728

از غوغاسالاری رسانه ای تا اغتشاش خیابانی شهردار شدن به چه قیمتی؟

از غوغاسالاری رسانه ای تا اغتشاش خیابانی شهردار شدن به چه قیمتی؟

در فراز و نشیب عجیب انتخاب شهردار رشت که این بار دستخوش اتفاقات عجیب و شگفت آوری شده است قرار داریم . دستیابی به کرسی شهرداری که برای برخی به رویایی دست نیافتنی بدل شده است، باعث شده که استفاده از تمامی ابزارها و روشها، اخلاقی و غیراخلاقی، قانونی و غیر قانونی، مجاز شناخته شود

در فراز و نشیب عجیب انتخاب شهردار رشت که این بار دستخوش اتفاقات عجیب و شگفت آوری شده است قرار داریم .
دستیابی به کرسی شهرداری که برای برخی به رویایی دست نیافتنی بدل شده است، باعث شده که استفاده از تمامی ابزارها و روشها، اخلاقی و غیراخلاقی، قانونی و غیر قانونی، مجاز شناخته شود که بر خلاف مرام و مسلک مستمسک به دموکراسی ، شاهد رفتارهایی بر پایه اصول ماکیاولیستی باشیم که هدف هر وسیله ای را توجیه می کند.
در آستانه انتخاب شهردار صدور احکامی برای برخی رسانه ها برای تلاش در همسو کردن این رسانه ها با کاندیدای خاص ، تقارن همزمانی مشکوک و غیرقابل توجیهی به شمار می رفت. جالب اینکه برخی از این شبه رسانه ها در روزهای اخیر از هیچ اقدام غیراخلاقی برای تخریب رقبای کاندیدای خاص دریغ نکردند و هر که حتی تصمیم ورود به عرصه این انتخاب داشت نیز با انواع و اقسام تهمت ها و وصله های ناجور و ناروا مواجه شد.
شایعه وجود مفسده های مالی در تغییر رای برخی اعضای شورا از دیگر روایات دردناک و تاسف برانگیز این روزهاست که از صمیم قلب آرزو می کنیم شایعه ای بیش نباشد.
اما شاهکار بی سابقه ی این روزها لشکرکشی خیابانی طرفداران این کاندیدا با سوءاستفاده از نام و اعتبار خانواده معزز شهدا، در اطراف کوچه های منتهی به شورای شهر رشت در روز رای گیری احتمالی برای شهردار رشت بود که سایت منتسب به این کاندیدا نیز این رفتار عجیب را تایید کرد.
مسدود کردن کوچه ها با خودروهای سنگین و ازدحام و تجمع غیرقانونی خیابانی که خوشبختانه با حضور بموقع نیروی انتظامی خاتمه یافت ، نشانی از اوج قانونگریزی و عدم احترام به افکار و آرای عمومی و سعی در استفاده از روشهای غیر منطقی برای اخذ رای از اعضای شورا دارد.
سوال این است که رسیدن به کرسی شهرداری رشت چقدر می ارزد که تمامی اصول ارزشی و اخلاقی ، امنیت شهری و اجتماعی ، قداست و شرافت رای مردم ، قانون و عدالت شهروندی اینگونه قربانی گردد؟
سوال این است: به چه قیمتی؟… آخه لع….!!!!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.