تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 11:54
کد خبر : 36712

چرا بهتر است عبداللهی شهردار رشت نشود؟

چرا بهتر است عبداللهی شهردار رشت نشود؟

جارستان:آخرین جلسه شورا به هر کیفیت به اتمام رسید اعم ازآنکه زمان آن به سر آمده باشد یا با آبستراکسیون چند عضو، همراه ! اما این پایان ،شروع یک قصه بود. اصرار موافقان حامد عبداللهی به ادامه مسیر شهرداری و انکار بعضی از اعضای شورا نسبت به او. جارستان بارها در طی مدت اخیر تحلیل

جارستان:آخرین جلسه شورا به هر کیفیت به اتمام رسید اعم ازآنکه زمان آن به سر آمده باشد یا با آبستراکسیون چند عضو، همراه !
اما این پایان ،شروع یک قصه بود. اصرار موافقان حامد عبداللهی به ادامه مسیر شهرداری و انکار بعضی از اعضای شورا نسبت به او. جارستان بارها در طی مدت اخیر تحلیل هایی را در این راستا صریحا بازگو نموده در ادامه به چند دلیل که بهتر است عبداللهی شهردار رشت نشود را باهم مرور میکنیم:
۱-شورای پنجم رشت در یک سالگی خود قرار دارد و نباید هر موضوع ریز و درشت زمینه افتراق و اختلاف در ۳ سال آینده این جمع را که مستقیما دودش در چشم رشتوندان خواهد رفت را سبب گردد.
۲-عبداللهی در انتخابات سال گذشته شورا حدود ۱۸ هزار رای را برای جایگاه “شورایی نه شهرداری” از رشتوندان گرفت و ادامه حضور وی در پارلمان محلی زمینه اعتماد عمومی به وی و احترام عینی او به مردم راسبب می گردد.
۳-همانطوری که فرهام زاهد در جلسه دفاعیه حامدعبداللهی ودر صحن شورا گفت چپ و راست و میانه با عبداللهی مخالفت کرده اند که حتما این امر موجب عدم همراهی کامل کنشگران اجتماعی و سیاسی با وی و در نتیجه عدم کارکرد مطلوب او در دوران شهرداری را باعث می شود.
۴-زمانی در شورای چهارم،مسعود کاظمی چنین مصرانه پیگیر تصدی شهرداری رشت بود، حتی اخذ رای او از شورا منتج به شهردار شدنش نشد و کاظمی که از قضا شایستگی های مدیریتی در خور نیز بعدها از خود بروز داد خسران و تبعات بد اجتماعی را از این ره تحمل کرد.
۵-بسیج چند رسانه،احکام نمادین مشاور،عدم ارایه برنامه مبتنی بر تحصیل درآمد و صرفا هزینه کردی و…از دیگر خلا های موجود محسوب می شود.
۶-اگر عبداللهی مشتاق شهرداری رشت بود و همانطور که خودش در جلسه دفاعیه شهرداریش سخن راند تمایلی به عضویت در شورا نداشت آیا بهتر نبود در مقام همان مدیر عالیرتبه شهرداری به لابی و پیگیری جایگاه شهرداری می پرداخت؟
باری به هرروی حامد عبداللهی منتخب و نماینده مردم است و احترام به وی احترام به موکلین او محسوب می شود.جلوگیری از بحران ،تشدید انسجام وایجاد فضای دوستی در شورای رشت امروز بیش از هر زمان دیگر به اتخاذ تصمیم حامد عبداللهی بستگی دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.