تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 14:38
کد خبر : 36676

نه به فساد…

نه به فساد…

جارستان: حالا رشت در آستانه شناختن شهردار جدید خود است.لابی ها ،رایزنی ها و نصایح از سوی بزرگان و دلسوزان انجام شده و همه چیز مهیای انتخاب شورانشینان است. اماشایعات گسترده است بوی سنگین فساد و پرداختهای غیر مشروع در پروژه انتخاب شهردار می آید تا آنجا که یک عضو شورا در صحن شورا اعلام

جارستان: حالا رشت در آستانه شناختن شهردار جدید خود است.لابی ها ،رایزنی ها و نصایح از سوی بزرگان و دلسوزان انجام شده و همه چیز مهیای انتخاب شورانشینان است.
اماشایعات گسترده است بوی سنگین فساد و پرداختهای غیر مشروع در پروژه انتخاب شهردار می آید تا آنجا که یک عضو شورا در صحن شورا اعلام نمود این مسایل نقل محافل شده و من نمیتوانم تکذیب کنم.
ترس از عذاب اخروی و پاسخگویی به مالک جهان از یک سو ،حق الناس و رای مردم از سوی دیگر در غباری از ابهامات مالی و زد وبندهای کثیف گمشده است.
حالا اما جارستان به عنوان یک رسانه مستقل به تمامی رشتوندان آگاه و فعالین سیاسی و مدنی همه جناحین پیشنهاد تشکیل کمپین “نه به شهردار فاسد” راکلید میزند.
امیدواریم چونان بزنگاههای حساس تاریخی همه دلسوزان و عاشقان رشت در این مسیر یاور یکدیگر باشند تا باهم مرزهای سلامتی و حرکت به مسیر توسعه رشت را از نو مرور کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.