تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 14:45
کد خبر : 36645

چند سوال از احمد رمضانپور نرگسی

چند سوال از احمد رمضانپور نرگسی

“همه رای‌دهندگان به بنده اصلاح طلب نبودند که  بخواهم با انتخاب گزینه اصلاح طلبان بخشی از مطالبات آنها پوشش بدهم ، بلکه تعدادی زیادی از  آرای بنده  و حتی دیگر دوستان اصلاح طلب توسط مردم فهیم و شریف  رشت که سیاسی هم نگاه نمی کنند می باشد. بنده نسبت همه تعهد دارم. ” ( گفتگوی

“همه رای‌دهندگان به بنده اصلاح طلب نبودند که  بخواهم با انتخاب گزینه اصلاح طلبان بخشی از مطالبات آنها پوشش بدهم ، بلکه تعدادی زیادی از  آرای بنده  و حتی دیگر دوستان اصلاح طلب توسط مردم فهیم و شریف  رشت که سیاسی هم نگاه نمی کنند می باشد. بنده نسبت همه تعهد دارم. ”
( گفتگوی احمد رمضانپور با گیلان بهتر نوین)
احمد رمضانپور یا آنطور که خودش دوست دارد صدایش کنند “حاج” احمد رمضانپور در جدیدترین اظهار نظر ، خود را نه نماینده اصلاح طلبان که نماینده تمامی رای دهندگان دانست. فردی که وقتی کاندیدای انتخابات شد گفته بود سید محمد خاتمی از او درخواست کرده که وارد کارزار شود و شانیت و جایگاه سیاسی خود را در بین اصلاح طلبان تا آن اندازه بالا برد که نامش را نماد اصلاح طلبی در گیلان می دانست امروز صحبت از گذار از آرای اصلاح طبی و نمایندگی علایق و سلایق دیگر سیاسی می کند. خیلی از اصلاح طلبان از این سخنان رمضانپور برآشفتند اما برای اینکه ببینیم ایا این برآشفتگی ناشی از عدم شناخت از رمضانپور است و اینکه ماهیت واقعی سیاسی وی چیست؟، چند سوال درباره “حاج” احمد رمضانپور طرح می‌کنم که پاسخ ایشان به این سوالات می تواند ماهیت واقعی سیاسی این سیاستمدار را به همه نشان دهد؟
۱_ اقای رمضانپور ابتدا درباره نحوه اصلاح طلب شدنشان بگویند. از روزهایی که نماینده مجلس بودند و دوم خرداد ۷۶ فرا رسید. آیا حقیقت دارد که ابتدا ریاست ستاد کاندیدای رقیب اصلاح طلبان به ایشان پیشنهاد شد و بعد از آنکه فرد دیگری رییس ستاد شد پیشنهاد تعدادی از اصلاح طلبان که موافق ریاست الیاس حضرتی بر ستاد خاتمی نبودند را پذیرفت و رسما تبدیل به اصلاح طلب شد؟
۲_ اقای رمضانپور لطفا درباره استعفایشان از مجلس ششم بگویند و توضیح دهند که آیا در تحصن نمایندگان مستعفی مجلس حضور جدی و فعال داشته اند و اگر داشته اند در چه حد و چگونه بوده است؟
۳_ اقای رمضانپور پاسخ دهند که آیا بعد از ردصلاحیت در انتخابات مجلس هفتم به مانند بسیاری از اصلاح طلبان اصیل بر مواضع سیاسی شان اصرار ورزیدند یا اینکه به دنبال لابی و دیدار با اشخاص خاص برای گرفتن صلاحیت رفتند؟
۴_ اقای رمضانپور توضیح دهند که ایا بعد از عضویتشان در شورا تا به حال با هیچ فرد یا محفل خاصی دیدار و گفت و گو نکردند تا بلکه نسبت به اعتقادات سیاسی شان به آن ها اطمینان خاطر دهند؟
۵_ اقای رمضانپور توضیح دهند که چرا هنگام طراحی پوسترهای تبلیغاتی لیست امید علی رغم نظر اکثریت حاضرین در جلسات آنقدر اصرار داشتند که تنها کاندیدای غیرحزبی اصلاح طلبان یعنی آقای اسماعیل حاجی پور به عنوان نفر سوم بعد از خودش و اقای بی آزار و بالاتر از اعضای حزبی لیست قرار بگیرد؟
۱. ۶_ اقای رمضانپور لطفا در خصوص “اصل از کجا آورده ای” هم‌توضیح دهند و شفاف سازی کنند که داشته های مادی شان آیا از سفره ی انقلاب بوده یا …؟
۷_ اقای رمضانپور به کمپین “فرزندت کجاست” بپویندد و بگوید فرزندانش به چه کاری مشغول هستند و اینکه به همه اطرافیانشان می گویند سه فرزند پسرش هم مثل دیگران بیکار هستند درست است یا خیر؟
۸_ آقای رمضانپور تا به حال چه حرکتی در راستای مبارزه و مقابله با فساد در شهرداری انجام داده اند و چه موضعی در قبال شایعاتی که درخصوص مسایل مالی برخی از دوستانشان در شورا وجود دارد چه واکنشی نشان داده اند؟
۹_ آقای رمضانپور چه پاسخی در قبال این شایعه که در عزل و نصب های داخل شهرداری دخالت دارند و سعی می کنند نزدیکانشان را در سمت های مهم بگمارند دارند؟
پاسخ به این سوالات می تواند درصد اصلاح طلبی کسی که خود را بزرگ اصلاحات در گیلان می داند را مشخص کند. هرچه باشد شفاف سازی لازمه اول اصلاح طلبی است. آیا رمضانپور واقعا اصلاح طلب است یا نماینده همه جریانات سیاسی؟ آیا آرای اصلاح طلبانه او را نماینده مجلس و شورا کرده بود و به او شانیتی سیاسی داد یا شخصیت مستقل سیاسی خود او؟ ایا اصلا باید از رمضانپور انتظار بیشتری از این ها داشت؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.