تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 23:30
کد خبر : 36627

جاه طلبی دو عضو شورا ، سد اصلی انتخاب شهردار رشت

جاه طلبی دو عضو شورا ، سد اصلی انتخاب شهردار رشت

رشت در تب مشکلات می سوزد و سرطان موضعی و فصلی بی شهرداری دوباره عود کرده است. مدتهاست در جلسات متعدد اعضای شورای شهر رشت با هم گعده های غیر رسمی می گذارند تا روی یک یا چند گزینه به جمع بندی برسند. صدای اعتراض مردم ، گروههای تاثیرگذار شهری به عدم انتخاب شهردار بلند

رشت در تب مشکلات می سوزد و سرطان موضعی و فصلی بی شهرداری دوباره عود کرده است. مدتهاست در جلسات متعدد اعضای شورای شهر رشت با هم گعده های غیر رسمی می گذارند تا روی یک یا چند گزینه به جمع بندی برسند. صدای اعتراض مردم ، گروههای تاثیرگذار شهری به عدم انتخاب شهردار بلند شده است. حتی امام جمعه رشت نیز در خطبه نماز جمعه به شوراییان تشر می زند و نهیب می دهد که رشت ، شهردار میخواهد.
شورای شهر در اقدامی شتابزده و صد البته بی نتیجه بدون اعلام ملاک و معیار مشخصی ١٣. بعد ١۴ و بعد ١۵ نفر را به عنوان کاندیداهای شهرداری معرفی می کند! و نشست بعدی که قرار است به بررسی رزومه و کارنامه مدیریتی کاندیداها بپردازد تشکیل نمی گردد.
ازجلسات غیر رسمی و افراد مطلع خبر می رسد که اصلی ترین دلیل عدم جمع بندی روی گزینه ها ، اصرار و پافشاری دو عضو شورا بر شهردار شدن خودشان است که هر تجمیع و ائتلاف حداقلی روی کاندیداها را بر هم می زنند تا مبادا کسی شانس حداقلی شهرداری را از آن خود کند و راه آنها دچار تردید و مخاطره گردد.
این همه پافشاری و اصرار برای کسب کرسی شهرداری بدهکار و در آستانه ورشکستگی رشت ، از سوی دو عضوی که رای خود را از مردم برای عضویت در شورا گرفته اند و اکنون این اعتماد و ارای مردمی را مفت به حراج کذاشته اند، عجیب و غیرقابل توجیه است.
مشخص نیست که تلاش این دو عضو ، با اینکه با توجه به اظهار نظرهای مختلف اعضای شورا و تاکید بر اینکه به همکاران شورایی خود برای شهرداری رای نمی دهند ، در هاله ای از ابهام و تردید است ، از چه رو و تا کی ادامه خواهد یافت.
بدیهی است عقب نشینی و صرف نظر کردن این دو عضو از تصاحب سکان شهرداری رشت گام بزرگی در جهت جمع بندی و تفاهم آرای شورانشینان برای انتخاب شهردار رشت خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.