تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 11:34
کد خبر : 36606

عظمتی هراسی در رسانه منتسب به کاندیدای شهرداری رشت

عظمتی هراسی در رسانه منتسب به کاندیدای شهرداری رشت

تلاش یکی از نامزدهای شهرداری که اتفاقا عضو شورای شهر رشت نیز هست برای دستیابی به کرسی شهرداری رشت ستودنیست. این عضو شورا که مدتی است سودای شهرداری در سر دارد، از هیچ تلاشی برای جلب نظر اعضای شورا و افکار عمومی برای رسیدن به این منصب صرفنظر نکرده است. لابی گسترده او و نزدیکانش

تلاش یکی از نامزدهای شهرداری که اتفاقا عضو شورای شهر رشت نیز هست برای دستیابی به کرسی شهرداری رشت ستودنیست. این عضو شورا که مدتی است سودای شهرداری در سر دارد، از هیچ تلاشی برای جلب نظر اعضای شورا و افکار عمومی برای رسیدن به این منصب صرفنظر نکرده است.
لابی گسترده او و نزدیکانش برای جذب رای اعضای شورا از یک سو و فضاسازی رسانه ای برای جذب نظر موثرین در این انتخاب ازسوی دیکر چشمگیر است که میتوان برای مثال صدور چندین حکم مشاوره نمادین برای تعدادی ازخبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در چند روز اخیر اشاره کرد.
اما شاهکار این تلاش نافرجام، بازی تکراری و نخ نمای رسانه ای در معرفی یک گزینه ضعیف و غیرقابل دفاع به عنوان کاندیدای شهرداری است.
اعلام حضور عظمتی ، کاندیدای شکست خورده ی منتسب به جریان …. و فرماندار اسبق رشت ، با کارنامه فرمانداری در برهه شورای سوم رشت! در سایت منتسب به این عضو شورا در حالیکه هیچ خبر و نشانه ای از تایید این شایعه در جای دیگری به گوش نمیرسد!
پروژه عظمتی هراسی در جهت بهبود وضعیت متلاطم و نامطلوب این نامزد شهرداری رشت، اخرین تلاش این کاندیدای کم شانس برای تصاحب سکان شهرداری رشت نیز همچون دیگر فعالیتهای او و همراهانش در مسیر ناکامی و شکست پیش می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.