تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 19:06
کد خبر : 35549

حامد عبداللهی و امیرحسین علوی گزینه های مناسبی برای شهرداری رشت هستند/ زبده تمایلی برای حضور در رشت ندارد

حامد عبداللهی و امیرحسین علوی گزینه های مناسبی برای شهرداری رشت هستند/ زبده تمایلی برای حضور در رشت ندارد

محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر رشت در گفتگویی اختصاصی با تدبیر شرق در خصوص مدیریت شهری رشت و اتفاقات رخ داده در این زمینه گفت : وجود آقای نصرتی آرامشی را به شهرداری رشت داده بود نسبت به شرایطی که در زمان شورای چهارم که خود من نیز عضو آن بودم

محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر رشت در گفتگویی اختصاصی با تدبیر شرق در خصوص مدیریت شهری رشت و اتفاقات رخ داده در این زمینه گفت : وجود آقای نصرتی آرامشی را به شهرداری رشت داده بود نسبت به شرایطی که در زمان شورای چهارم که خود من نیز عضو آن بودم در آن نهاد برقرار بود.

وی افزود : یکی از عوامل عدم آرامش در شهرداری را بنده عدم نظارت شورای چهارم رشت می دانم که با آن بدهی های کلان ، نابسامانی های محیط اداری و عدم آرامش همکاران آقای نصرتی توانسته بود آن فضا را به سمت آرامش پیش ببرد.
باقری خطیبانی ادامه داد : ایشان در نهایت استعفا دادند و رفتند و باید به ایشان تبریک گفت چون در این مدت فعالیت های خیلی خوبی انجام دادند و بزرگترین کار و فعالیت دکتر نصرتی همان ایجاد آرامش و ثبات اداری بود و از خبر رفتن ایشان متاثر شدم .

وی در خصوص ویژگی های گزینه ی تصدی مدیریت شهرداری رشت گفت : بنده به بحث بومی یا غیر بومی بودن اعتقاد ندارم ، بنده می گویم مدیریت توانمند بهرحال هر فردی اگر که غیر بومی هم باشد مال همین کشور و ایران اسلامی است ما اگر می خواهیم مدیر داشته باشیم نباید بگوییم که حتما بومی باشد اگر بومی باشد که خیلی بهتر است ولی اگر هم نباشد مانند دکتر نصرتی ، می تواند خدمت کند و کما اینکه ایشان برای شهر رشت مشکلی ایجاد نکردند بلکه موجب آرامش شدند .

وی اظهار داشت : اگر فرد بومی توانمندی باشد که شهر را بشناسد و بتوان از آن بهره برد ، بهتر است .
باقری در پاسخ به این سوال که انتخابات هیات رییسه شورای رشت چقدر بر انتخاب شهردار موثر است ، گفت : در این قضایا معاملاتی صورت خواهد گرفت و در دوره های قبل نیز اینچنین بوده ، در ۶ یا ۸ شهریور هر ساله انتخابات هیات رییسه شورا را داریم و به نظر من این مساله تاثیر خواهد داشت .

باقری در زمینه ی گزینه های مد نظر خاطر نشان کرد : بنده شنیده ام که دو نفر از اعضای شورای شهر برای سمت شهرداری مطرح هستند ، جناب آقای” زبده “که سالهاست ایشان را می شناسم مطرح شده اند و بنده به ایشان ارادت دارم و قطعا نابسامانی هایی که شهرداری در زمینه مسایل مالی و بدهی ها از زمان شورای چهارم و شهردار معزول دارد آقای زبده که فرد معقولی هستند گمان نمی کنم اصلا به فکر این قضایا باشتد و به شهر رشت بیایند .چون ایشان قبل از هر انتصاب و هر کاری ابتدا فکر کرده و سپس عمل می کنند.

باقری اضافه کرد : گمان نمی کنم که آقای زبده در این مقطع به شهر رشت بیایند ، آقای مهندس کاظمی مطرح هستند ایشان هم فرد معقولی اند و بعید به نظر می رسد که ایشان بپذیرند.آقای عبدالهی و آقای علوی هم مطرح هستند و هر دو فرد تحصیلکرده ای می باشند ، آقای عبدالهی مدیریت شهری را خوب بلد است اگر ایشان را کمک و حمایت کنیم می توان از وجود وی استفاده کرد .

وی افزود : آقای علوی هم بر همین منوال ، ایشان هم مدیریت شهری و اقتصادی را بلد است و اگر بتوان از وجود ایشان و آقای عبدالهی که از اعضای شورا هم هستند استفاده کرد چه اشکالی دارد ؟
باقری ادامه داد : در حال حاضر من عضو شورا نیستم بلکه یک شهروند هستم و امیدوارم که شهردار خوبی برای شهر رشت انتخاب شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.