تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 - 21:35
کد خبر : 34514

برگزاری همایش استعدادیابی قایقرانی در انزلی

برگزاری همایش استعدادیابی قایقرانی در انزلی

نایب رئیس هیئت قایقرانی گیلان خاطرنشان کرد: همایش دوروزه استعدادیابی تیم ملی قایقرانی از طریق مدارس ویژه دانش آموزان ۸ تا ۱۶ سال در انزلی برگزار می شود.

عباس صیادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی قایقرانی، اظهار کرد: ۹ ورزشکار گیلانی تیم ملی به مسابقات جاکارتای اندونزی اعزام خواهند شد.

نایب رئیس هیئت قایقرانی استان گیلان، از همراهی یک مربی و دو سرمربی با تیم ملی قایقرانی در مسابقات جاکارتا خبر داد و گفت: به زودی اردوی تیم ملی زیر ۲۳ در گیلان برگزار خواهد شد و ورزشکاران برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان همزمان با پاییز امسال آماده می شوند.

سرمربی تیم ملی ماراتون قایقرانی کشور اضافه کرد: پیش از مسابقات آسیایی، مسابقات قایقرانی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بلغارستان و مسابقات قایقرانی ماراتون جوانان قهرمانی جهان در اسپانیا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو ورزشکار کایاک و یک ورزشکار روئینگ مرد و چهار ورزشکار کاناکانادایی و یک ورزشکار کایاک زن در تیم ملی داریم، خاطرنشان کرد: همایش دوروزه استعدادیابی تیم ملی قایقرانی از طریق مدارس در انزلی برگزار می شود. ۳۱ خرداد همایش ویژه بانوان و اول تیر همایش ویژه آقایان خواهد بود و مربیان و کارشناسان از بین دانش آموزان ۸ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۴ سال تا ۱۶ سال به شناسایی استعدادها می پردازند.

صیادی، ضمن قدردانی از حسن خسته بند، نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت قایقرانی استان گیلان، یادآور شد: گیلان و به ویژه انزلی از حیث موقعیت جغرافیایی و برخورداری از مرداب و رودخانه قطب قایقرانی کشور است و قهرمانان زیادی معرفی کرده است.

وی انزلی را خاستگاه اولین های قایقرانی دانست و تاکید کرد: اولین مدال آسیا، اولین مدال مسابقات آسیایی و اولین مدال بانوان را ورزشکاران قایقرانی گیلان دریافت کرده اند لذا از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان انتظار داریم توجه ویژه ای به این ورزش داشته باشد.

نایب رئیس هیئت قایقرانی گیلان، با اشاره به قول مساعد استاندار مبنی بر احداث و راه اندازی پیست بین المللی قایقرانی انزلی، متذکر شد: با راه اندازی این پیست در کمربندی انزلی، پایگاه خوبی برای قایقرانی گیلان و در نهایت کشور ایجاد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.