تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 11:51
کد خبر : 34214

انتصاب دکتر ابوالفضل صادقی به‌عنوان معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان

انتصاب دکتر ابوالفضل صادقی به‌عنوان معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان

با حکم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، دکتر ابوالفضل صادقی به سمت معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

 

به گزارش جارستان، با حکم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دکتر ابوالفضل صادقی بعنوان معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

ابوالفضل صادقی دکترای تخصصی مدیریت ورزشی، ٣۶ ساله و سابقه حضور در تمام رده های سنی اردوها و رقابت های تیم های ملی بسکتبال ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان با ١۴ سال سابقه بوده و تجربیات موفق مدیریتی در سطوح مختلف شهرستانی، ستادی و هیات های ورزشی داشته است.
ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان های لاهیجان، دهگلان و سنندج مرکز استان کردستان از سوابق مدیریتی صادقی بشمار می آید.
گفتنی است از دکتر ابوالفضل صادقی تاکنون سه جلد کتاب تخصصی با موضوع ورزش و مقالات علمی پژوهشی متعددی در کنفرانس های ملی و بین المللی و مجلات معتبر علمی و دانشگاهی منتشر شده است و همچنین وی سابقه ده سال تدریس علوم ورزشی در دانشگاه ها را در کارنامه خود دارد.
بر اساس گزارش ها دکتر ابوالفضل صادقی از روسای موفق ادرات ورزش و جوانان شهرستان های استان گیلان بوده است و عملکرد درخشانی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و رشد شاخص های اختصاصی و عمومی ورزش داشته و اولین خانه ورزش روستایی استان گیلان در شهرستان تحت مدیریت وی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.