تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 12:24
کد خبر : 33885

اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات در گیلان با حضور معاون رییس جمهور

اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات در گیلان با حضور معاون رییس جمهور

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های کشور صبح روز پنجشنبه، ۱۴ تیر همزمان با گرامیداشت روز قلم در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

کریم خورسندی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی نشست ستاد برگزاری اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزار های کشور به میزبانی گیلان برای برپایی مراسم اختتامیه بعد از ماه مبارک رمضان در نهایت مقرر شد این مراسم روز پنجشنبه، ۱۴ تیر ۹۷ با معرفی نفرات برتر و تجلیل از برگزیدگان در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی به کار خود خاتمه دهد.

وی افزود: هم اکنون آثار رسیده جهت داوری به دفتر مدیریت جامع رسانه در تهران ارسال شده و اثرها در بخش های مختلف مورد بررسی و قضاوت قرار می گیرند که در هر ۶ بخش جشنواره به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

خورسندی یادآور شد: مراسم پایانی اولین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سراسر کشور با حضور دکتر نوبخت، معاون محترم رئیس جمهور، دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سلطانی فر، معاون رسانه ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر دربندی، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان، مدیران کل استان و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان و کشور همراه خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات، نمایشگاهی از تولیدات رسانه ای استان و دستاوردهای فرهنگی و هنری و بومگردی گیلان نیز در حاشیه آن برپا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.