تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 14:08
کد خبر : 33077

برگزاری جشنواره گلاب گیلده در شفت

برگزاری جشنواره گلاب گیلده در شفت

جشنواره گلاب گیلده پنجشنبه ۲۰ اردیبشهت ماه در این روستا برگزار می‌شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه جشنواره گلاب گیلده پنجشنبه ۲۰ اردیبشهت ماه در این روستا برگزار می‌شود، افزود:تولید و برند سازی گلاب و پرورش گل محمدی می‌تواند فرصتی برای اشتغال جوانان مستعد این منطقه باشد.

محمدرضا محسنی امروز در نشست ستاد برگزاری جشنواره گل محمدی و گلاب‌گیری با اشاره به اینکه جشنواره گلاب گیلده پنجشنبه ۲۰ اردیبشهت ماه در این روستا برگزار میشود،اظهار کرد:شهرستان شفت ظرفیت‌های بسیاری خوبی در کشاورزی و صنایع دستی دارد و جشنواره‌ها می‌توانند بسترهای رونق اقتصادی را فراهم نمایند .

وی با بیان اینکه در سال گذشته گیلده به عنوان روستای پایلوت برای اجرای طرح روستای بدون بیکار در شهرستان شفت معرفی شد،افزود:تولید و برند سازی گلاب و پرورش گل محمدی می‌تواند فرصتی برای اشتغال جوانان مستعد این منطقه باشد .

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه گلاب گیری در کنار تولید برنج و نوغانداری می‌تواند فرصتی ویژه برای معرفی گیلده را فراهم نماید گفت:شهرستان ما برای پیشرفت و توسعه نیازمند همدلی و هم‌افزایی است.

وی در پایان با بیان اینکه دولت از ساکنان شریف این منطقه و جوانانی که بخواهند در این زمینه فعالیت کنند حمایت خواهد کرد خاطرنشان کرد:برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی و اعطای تسهیلات کم بهره از جمله این اقدامات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.