تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 22:15
کد خبر : 29847

دیدار بخشدار سنگر با امام‌جمعه و خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا با همراهی روسای ادارات و دهیاران این شهر در نخستین روز دهه فجر

دیدار بخشدار سنگر با امام‌جمعه و خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا با همراهی روسای ادارات و دهیاران این شهر در نخستین روز دهه فجر

در نخستین روز دهه فجر توسط بخشدار سنگر باهمراهی روسای ادارات و دهیاران این شهر با امام‌جمعه وخانواده شهدا دیدارو از مزار شهدا نیز غبارروبی شد. بخشدار سنگر در نخستین ساعات از آغازین روز هفته مقدس دهه فجر در دیدار با امام‌جمعه این شهر ضمن قدردانی از حضور مسئولان حاضر و تبریک این دهه خجسته

در نخستین روز دهه فجر توسط بخشدار سنگر باهمراهی روسای ادارات و دهیاران این شهر با امام‌جمعه وخانواده شهدا دیدارو از مزار شهدا نیز غبارروبی شد.

بخشدار سنگر در نخستین ساعات از آغازین روز هفته مقدس دهه فجر در دیدار با امام‌جمعه این شهر ضمن قدردانی از حضور مسئولان حاضر و تبریک این دهه خجسته اظهار داشت: امام راحل در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه وارد میهن شدند و به پاسداشت این ورود، لحظه دیدار با امام جمعه سنگر نیز در همین ساعت انتخاب شده است.
رحیم‌رحیمی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر تاکید کرد: مسئولان ضمن اهتمام در برگزاری باشکوه مراسم جشن انقلاب، مراعات ایام‌فاطمیه را نیز باید درنظر بگیرند.
وی ضمن تبریک آغاز دهه فجر گفت: ۳ عامل رهبری، دین مداری و مردم مداری در سال ۵۷ موجب پیروزی انقلاب شده اند و امروز نیز باید از این ۳ عامل برای جلوگیری از ضربه های دشمنان محافظت شود.

این مسئول افزود: می توان با برنامه ریزی های مدون درحوزه های فرهنگی و اجتماعی شاهد تداوم انقلاب، دین مداری و مردم داری بود.

بخشدار سنگر همچنین خاطر نشان کرد: امسال در مجموع ۴۳ پروژه با اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به بهره برداری می رسد.

به گفته رحیمی با این طرح ها ۲۴ نفر به صورت دائم و ۳۳ نفر به صورت موقت مشغول به کار می شوند.

وی در تشریح پروژهای یاد شده گفت: سرفصل هایی همچون سرفصل انرژی به ارزش بیش از ۴۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، پروژه های حمایتی و اشتغال با بیش از ۳۶۶ میلیون تومان، عمران و روستایی به ارزش ۵۴۸، پروژهای گردشگری به مبلغ ۳۵۰، پروژهای کشاورزی با بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان وپروژه های دین و مذهب به ارزش ۲۰ میلیون تومان درقالب ۴۳ پروژه یاد شده در این ایام است.

بخشدار سنگر افزود: کلنگ زنی و احداث خانه عالم به قرآن و بازسازی بقعه آقا سید ابراهیم دره پشت نیز از اقدامات دیگر خواهد بود.
بخشدار سنگر همچنین ازپیشرفت ۹۰ درصدی چند پروژه دیگر نیز خبر داد و بیان کرد: به دلیل اعتقاد نداشتن به افتتاح پروژه های ۹۰ درصدی، این پروژه ها نیز با تکمیل ۱۰ درصد پیشرفت باقیمانده به زودی به بهره برداری می رسند.
رحیمی با اشاره به مشکلات موجود در آب آشامیدنی منطقه سراوان تصریح کرد: بیش از ۱۱ میلیون اعتبار به سراوان اختصاص یافت و فقط بیش از ۲ میلیارد تومان رینگ آب شهری به آب روستایی این منطقه تخصیص داده شده است.
وی برلزوم حضور مسئولان ادارات در تمام برنامه های انقلاب تاکید و تصریح کرد: همه روسای ادارات مکلف هستند در تمامی مراسم ها و در دورترین نقاط بخش در کنار مردم به ویژه درکنار روستاییان گرانقدر حاضر باشند.
بخشدار سنگر تاکید کرد: دهیاران باید برای افتتاح پروژه های روستایی پیشگام شوند.
رحیمی گفت: مردم باید خادمان خود را حتی در دورترین روستاها در کنار خود ببینندو دلگرم شوند.
وی از سخنرانی مدیر حوزه علمیه های گیلان در روز انقلاب خبر داد و خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز باید با شور خاصی برگزار شود.
در این دیدار امام جمعه شهر سنگر نیز اظهار داشت: باید تلاش شود از دهه فجر برای دستیابی به اهداف نظام بیشترین بهره را برد.
حجه الاسلام والمسلمین کمال تجدد گفت: باید با تمام توان به انجام رسالت های انقلابی پرداخت زیرا جامه عمل پوشاندن به وظایف انقلابی خشنودی پروردگار را به دنبال دارد.
وی ایجاد اعتماد، تقویت باور ملی به انقلاب و صداقت را برای استمرار انقلاب ضروری برشمردو خاطر نشان‌کرد: دشمن درصدد متزلزل کردن تقویت باور ملی به انقلاب است و باید تلاش شود تا این مهم به ویژه در روستاها تقویت شود.
در این دیدار همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گیلان در سپاه ناحیه سلمان نیز امامان جمعه را روح هر شهر دانست و اظهار داشت: این افراد همان سربازان خفته امام راحل در گهواره های دیروز هستند.
حجه الاسلام والمسلمین کیماسی با بیان اینکه یکی از پایه های سخت نظام اسلامی بر دوش امامان جمعه است گفت: سپاه و بسیج نیز همواره در کنار این زحمتکشان بودند.
وی افزود: اطاعت از رهبری دستو امام زمان است و اطاعت از ائمه های جمعه نیز واجب است.

پس از این دیدار همگی بر مزار شهدای گرانقدر سنگر حاضر شده و با نثار شاخه های گل و غبار روبی مزار این جان برکفان با
گلاب، با آرمان های آنان بیعتی دوباره کردند.
همچنین بخشدار سنگر به همراه هیئت همراه، ضمن حضور در منزل شهید علی پیروی، با خانواده این مجاهد نیز دیدار و دلجویی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.