تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 11:52
کد خبر : 27785

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته / مسئولین نگاه ویژه‌ای به این رشته المپیکی داشته باشند

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته / مسئولین نگاه ویژه‌ای به این رشته المپیکی داشته باشند

سرپرست هیات کاراته گفت: به دلیل اینکه مدیرکل ورزش از خانواده کاراته است هجمه سنگینی بر ما واردشده است و نه از سوی مسئولین بودجه‌ای به ما می‌رسد و نه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان.

 

اسفندیار زیال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت بابیان اینکه کاراته کاهای گیلانی در سطح جهانی درخشش خوبی داشتند اظهار کرد: آویشن باقری، سارا بهمن یار، سهرابی، گیلان پور، محمدزاده و رحیمی نژاد در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند. دربازی‌های جهانی و امید نیز باقری و بهمن یار به همراه محمدزاده شرکت داشتند که موفق شدیم یک مدال طلا و یک نقره توسط بانوانمان کسب کنیم.

وی افزود: دختران کاراته کای گیلانی به‌تنهایی توانستند معادل خیلی از کشورهای صاحب سبک مدال بگیرند که افتخار بزرگی برای جامعه کاراته گیلان است. دربازی‌های آسیایی نیز این دو بانو مدال‌های طلا و نقره‌شان را تکرار کردند، در بازی‌های کاراته وان اوکیناوا ۲۰۱۷ سارا بهمن یار موفق به کسب مدال نقره شد و آویشن باقری نیز به نهمی این بازی‌ها نائل آمد، سارا بهمن یار به‌عنوان اولین دختر گیلانی است که در رده بزرگ‌سالان کاراته در سطح جهانی موفق به کسب مدال شده است.

زیال بابیان اینکه شانزدهم آذرماه از قهرمانان کاراته گیلان تجلیل به عمل خواهد آمد گفت: در این مراسم از قهرمانان آسیایی، جهانی، قهرمانان ناشنوایان و دو داورمان که دربازی‌های آسیایی درجات داوری کسب کرده‌اند تجلیل مختصری خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه تجلیل با انتخابات هیات کاراته تداخل دارد گفت: انتخابات صبح پنجشنبه شانزدهم آذرماه خواهد بود و بلافاصله عصر همان روز مراسم تجلیل برگزار می‌شود، هر فردی که در این انتخابات رأی بیاورد در تجلیل به‌عنوان رئیس حضور خواهد داشت و مهم تجلیل از این قهرمانان ملی است.

زیال بابیان اینکه کاراته مورد بی‌مهری قرار دارد گفت: جامعه کاراته را منتسب به مدیرکل ورزش می‌دانند و می‌گویند از اداره کل بودجه می‌گیرید و وقتی سراغ مسئولین می‌رویم و خواهان بودجه هستیم از ما دریغ می‌کنند، مشکل اینجاست که نه از اداره کل بودجه‌ای به ما می‌رسد و نه از سوی مسئولین، کاراته گیلان در حال حاضر پرچم‌دار ورزش گیلان در بعد بین‌المللی است و امید اول برای کسب مدال المپیک بعد از ۶۴ سال، از مسئولین خواهشمندیم که به این رشته المپیکی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم بعد از ۶۴ سال گیلان را صاحب مدال المپیک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.