تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 6:20
کد خبر : 2673

آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در گیلان

آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در گیلان

جارستان-مدیرکل اوقاف استان‌ گیلان از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در سالن همایش‌های مخابرات گیلان خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین عادلی، از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: سازمان اوقافسال ۹۱ طرح تربیت حافظان قرآن را برای تربیت یک‌میلیون حافظ قرآن‌کریم ابلاغ کرد

جارستان-مدیرکل اوقاف استان‌ گیلان از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در سالن همایش‌های مخابرات گیلان خبر داد.


حجت‌الاسلام و المسلمین عادلی، از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: سازمان اوقافسال ۹۱ طرح تربیت حافظان قرآن را برای تربیت یک‌میلیون حافظ قرآن‌کریم ابلاغ کرد که استان‌گیلان در تحقق این برنامه بزرگ قرآنی تاکنون توانسته بسیار موفق عمل کند.
وی همچنین گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در تلاش است در اجرای این طرح و تربیت حافظان قرآن‌کریم پیشرو باشد و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه را در برنامه‌های خود قرار داده است.
عادلی در ادامه اظهار داشت:  مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم از امروز در سالن همایش‌های مخابرات گیلان برگزار می‌شود و در آن بیش از ۳۰۰ نفر در دو بخش خواهران و برادران تا تاریخ ۱۲ شهریورماه خواهند کرد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان افزود: راه‌یافتگان متسابق در این مرحله مستقیم به مسابقات کشوری قرآن‌کریم که مهرماه ۹۵ به میزبانی استان گیلان در مجتمع زیباکنار برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد .
ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.