تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 11:34
کد خبر : 23446

راننده اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور در انتظار تحویل ماشین اسقاطی است

راننده اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور در انتظار تحویل ماشین اسقاطی است

سفیر فرهنگی تاکسیرانی رشت در خصوص دلیل تعویض ماشین خود گفت: تاکسی فرهنگی شمال کشور اسقاطی است و مردم را در استفاده از آن معذب می‌کند، نارضایتی مردم از فرسودگی تاکسی مرا آزار می‌دهد.

ساحل فیلسوف راننده تاکسی فرهنگی شمال کشور با اشاره به بیکاری و فرسودگی این تاکسی فرهنگی  اظهار کرد: پس از حدود یک سال پیگیری جهت اخذ  تاکسی منطقه آزاد و ممانعت‌های موجود از آن منصرف شده و مجدداً ثبت‌نام کرده‌ام.

وی بابیان اینکه مدت قانونی اخذ ماشین‌های منطقه حدود بیست روز است گفت: باوجود تکمیل همه مدارک لازم و دو ضامن بیش از چهل روز است که ماشین سمند منطقه آزاد را به من تحویل نداده‌اند.

فیلسوف بابیان اینکه منبع درآمد من از رانندگی تاکسی شهر است تأکید کرد: باوجوداینکه همه  مدارک من کامل است اما هنوز کار من در بانک ملت شعبه توحید گلسار گره‌خورده است

سفیر فرهنگی تاکسیرانی رشت در خصوص دلیل تعویض ماشین خود  گفت: تنها تاکسی فرهنگی شمال کشور اسقاطی است و مردم را در استفاده از آن معذب می‌کند، نارضایتی مردم از فرسودگی تاکسی مرا آزار می‌دهد.

نویسنده کتاب «ساحل، رادیو، تاکسی» برخی نظرات مسافران را مایه خرسندی دانست و گفت یک خانم ۵۰ ساله ی مقیم آلمان، اهل لاهیجان گفته است در آلمان از این تاکسی فرهنگی  به‌کرات سخن می‌گویند لذا با گرفتن عکس یادگاری با من اظهار خوشحالی کرده و خواسته که آن را به آلمان ببرد

چهره فرهنگی سازمان تاکسیرانی رشت بابیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی استان با تمام وجود حضور دارم فعالیت‌های خود را به شرح ذیل بیان کرد: معاونت اطلاع‌رسانی و ارتباطات گروه مردم‌نهاد پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان، بسیجی فعال، عضو افتخاری انجمن معلولان بینایی کشور، سفیر فرهنگی سازمان حمل‌ونقل بار مسافر شهرداری رشت در کشور، نویسنده کتاب «ساحل، رادیو، تاکسی» فعال محیط‌زیست و همچنین فعالیت ارزشی در فضای مجازی.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت  ساحل فیلسوف با ایده پردازی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، اولین تاکسی فرهنگی شمال کشور را راه‌اندازی و از طریق رادیو و برنامه کافه کتاب ایده خود را مطرح کرده است./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.