تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 11:15
کد خبر : 23432

خرده شیطنت های کارمندی در شهرداری رشت

خرده شیطنت های کارمندی در شهرداری رشت

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گیلان گفت: در سال جاری با حمایت نهاد ریاست جمهوری، ۵۰ صندوق کارآفرینی خرد با هدف ارائه تسهیلات به کارآفرینان و اشتغالزایی، در این استان راه انداری خواهد شد.

یکی از کارمندان نه چندان خوشنام شهرداری رشت با اشتراک گذاری اخبار رسانه های معاند و ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی سعی در تخریب بخشی از اعضای شورای شهر رشت دارد تا بتواند از این طریق در میان بخش دیگر اعضا برای خود جایگاهی دست و پا کند.
این کارمند جوان بتازگی شروع به حمله به بانوی اخلاق شورا کرده و با این شایعه پراکنی که ایشان می خواهند مجددا به شهردار سابق رشت رای بدهد و او را به راس شهرداری برگرداند، سعی در تخریب او در بین کارمندان شهرداری دارد.
این درحالی است که طی تماس با خانم شیرزاد در خصوص انتخاب شهردار، ایشان صریحا این ماجرا را تکذیب و اعلام نمود :”انتخاب شهردار پس از دیدار و گفتگو با تمام کاندیداها و رایزنی و مشورت با دیگر همکاران صورت خواهد گرفت و هیچ انتخاب از پیش مشخصی وجود ندارد.”
وی ادامه داد: “در خصوص شایعه ی ایجاد شده نظری ندارم و آنرا صرفا فضاسازی رسانه ای می دانم”
قابل ذکر است که اعضای شورای پنجم با حدود ۳۰ نفر از کسانی که داوطلب تصدی شهرداری رشت بودند ، بصورت گروهی و رو در رو گفتگو و تبادل نظر داشته و احتمالا امروز به ۵گزینه ی نهایی خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.