تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 13:31
کد خبر : 23107

راه یابی دو فیلمنامه سینمای جوان لاهیجان به جشنواره کرمانشاه

راه یابی دو فیلمنامه سینمای جوان لاهیجان به جشنواره کرمانشاه

رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان گفت: دو فیلمنامه کوتاه از انجمن سینمای جوان لاهیجان به جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه راه یافتند.

ساسان عادلی افزود: دو فیلمنامه کوتاه از هنرمندان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – کرمانشاه (شبدیز ) راه یافتند .
وی افزود : هیات انتخاب و داوری بخش فیلمنامه جشنواره منطقه ای شبدیز متشکل از ابراهیم ایرج زاد،مرتضی علی عباس میرزایی و حسین نمازی از میان ۲۹۲ فیلمنامه کوتاه که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، تعداد ۱۳ فیلمنامه کوتاه در بخش آزاد و سه فیلمنامه کوتاه در بخش اقتباسی را واجد شرایط حضور در بخش نهایی دانستند .
وی یادآور شد: فیلمنامه کوتاه مشما مشکی نوشته نواب محمودی و پالتو نوشته حمید پروانه از فیلمسازان و هنرمندان فعال انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان، به بخش مسابقه با موضوع آزاد، راه یافتند.
وی خاطرنشان کرد: پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه سال جاری به مدت چهار روز در استان کرمانشاه و با حضور نمایندگانی از استان‌های البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی ، آذربایجان ‌شرقی و کرمانشاه برگزار می‌شود.
شهرستان لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است که انجمن سینما جوان آن با بیش از ۳۰ سال سابقه، آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.